Szukaj

Lista ocen Daihatsu Sirion II (22) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ala
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
To chyba największy plus - 87 KM, może nie torpeda;) ale czuje się wciśnięcie pedału gazu. Powyżej 70 km/h robi się ciszej, po pracy silnika i zawieszenia można odnieść wrażenie, że auto woli szybszą jazdę niż tylko miejska 50-tkę. Ogromna zaleta - przez całą zimę (nie taka ostra) żadnych problemów z odpaleniem silnika, nawet po tygodniowym postoju pod blokiem zapalał za pierwszym razem, nigdy nie gasł sam z siebie. Silnik chodzi równo, zimą...
5,0
~Katarzyna
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Siostra z Kolonii namówiła mnie na zakup Sirionka. Do dziś jestem jej za to wdzięczna. Poprzednik - vw Polo - to jedno, wielkie nieporozumienie... Ubogi i psuł się często. Autko było wprawdzie używane, ale w bardzo dobrym stanie i z niewielkim przebiegiem. Kupiłam je od niemieckiej nauczycielki, która przeprowadzała się do Szwajcarii. Seledynowy kolor początkowo niezbyt mi się podobał, ale teraz jest już inaczej.
5,0
~ala
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Super, ten sam co w Yarisie I. W moim nie ma żadnych problemów, byle tak dalej. Jeżdżę tylko na przeglądy raz w roku, nie bierze oleju. Czasem zapala się kontrolka silnika, ale zazwyczaj po deszczu (lub myjni) lub jak zduszę silnik (na szczęście rzadko się to zdarza). Mam wrażenie, że powyżej 70tki pracuje ciszej.
5,0
~Ricardo
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Witam, Sirionem jeżdżę od roku. Silnik jest cichy ale tylko gdy auto stoi na parkingu. Kultura pracy przy prędkości od 90 kmh wzwyż pozostawia wiele do życzenia. Silnik pracuje wtedy dosyć głośno. Ogólnie auto jest bardzo zrywne, nieźle przyspiesza dzięki niskiej wadze 980 kilo i mocy 87 koni.
4,0
~Darius
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.5S 103KM 76kW
Posiadam wersje SX z silnikiem 1.5 to taka mala rakieta, doskonale sie sprawdza w jezdzie miejskiej jak i w trasie.Super wchodzi na obroty,bardzo elastyczny nie trzeba zbyt czesto redukowac biegow. Jego minusem jest glosna praca powyzej setki robi sie glosno.
5,0
~Marcin
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
dobry silnik na łańcuchu co ogranicza koszty eksploatacji i zarazem ekonomiczny, spalanie trasa ok. 5,5 lit, średnio na dojazdach do pracy 15km w jedna strone pali 6,0 w lecie oraz 6,5 zimą.
5,0
~Gruchmistrz
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Prosty konstrukcyjnie silnik = niezawodny silnik. Mechanika znana z japońskich czasów świetności. Pracuje równiutko, nie bierze grama oleju. Moc absolutnie wystarczająca jak na tą wagę auta.
5,0
~Robert
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Silnik najlepszy jaki może być z tych lat do pojemności 1,5l ,dość ładnie sie zbiera ,bezawaryjny, nic nie bierze oleju za to sporo pali bo w miescie nawet 8-9l a z klimą +2l więcej
5,0
~Szymon
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Silnik to przysłowiowa japońska precyzja. Nie mogę powiedzieć o nim złego słowa. Ma moc i spala niewiele paliwa. Do tego ma łańcuch rozrządu i prawie się nie psuje.
Dziennik kosztów dla Daihatsu Sirion II
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
6,5
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Przemek
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Fajny typowy japończyk na łańcuszku, lubi wysokie obroty i wtedy jest mniej ekonomiczny, ale pozwala bezpiecznie i dynamicznie się przemieszczać. Niska masa i 91 KM robi swoje.
Daihatsu Sirion II