Szukaj

Lista ocen Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001 (452) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 607 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~profanoom
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Samochód sprawuje się dobrze we wszystkich warunkach jeżeli tylko kierowca ma nie co rozwagi. Po kupnie samochodu w pełni wymieniłem całe zawieszenie przednie. Samochód mimo wyjątkowo paskudnego wyglądu zewnętrznego jest w 100% sprawny technicznie, w pełni bezpieczny, na bieżąco wymieniane są wszystkie elementy eksploatacyjne. Hamulce po małej regulacji sprawują się dobrze. W zakręty wchodzi śmiało, w terenie zimą nie stwierdziłem większych...
2,0
~marek
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Cudów nie ma... to nie jest gokart. Auto buja się na zakrętach jak statek podczas sztormu, małe i wąskie opony których nie sposób już znaleźć na rynku ledwie radzą sobie z utrzymaniem samochodu na drodze, a brak ABS i kiepskie hamulce powodują, że na mokrej nawierzchni samochód po prostu sunie... a my zastanawiamy się czy kiedykolwiek wyhamujemy nie uderzając w przeszkodę. Jednak, gdy ktoś jeździ tym autem jak człowiek a nie używa go jak...
1,0
~sky
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Układ jezdny to prawdziwy dramat w tym samochodzie,co prawda mój egzemplarz ma już duzy przebieg,ale starałem sie wymieniać elementy zawieszenia na bieżąco.Maksymalna prędkość po nierównych drogach to max. 70 km/h.Ostatnio przy predkości 100km/h na prostym odcinku wpadłem w na niewielką nierówność i tył samochody wyrzuciło na przeciwny pas ruchu!!!(amortyzatoty mają ok 60 tysiecy przebiegu).Nie wiem może to przez kiepskiej jakości części...
3,0
~Olo
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Daję aż 3 mając na uwadze wielkość auta (tzn. jego miniaturowość), inaczej byłoby 2. No cóż, małe koła wybierają najmniejsze nawet dziury w jezdni, terenówka to w żadnym razie nie jest. Przy dużych prędkościach auto prowadzi się kiepsko, lepiej nie szaleć. Stosunkowo delikatny układ kierowniczy. SŁABE HAMULCE! Trzeba uważać zwłaszcza jeśli przewozimy kilka osób! Tylne, bębnowe hamulce są głównie do ozdoby. Brak ABSu w sytuacjach awaryjnych...
4,0
~scania71
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pierwszy raz wymieniłem klocki hamulcowe po 80 tyś., gorzej jest z bębnami z tyłu były już 2x zmieniane szczęki., ponadto drążek kierowniczy i amortyzatory tył + bak paliwa i pompa paliwa (ale to dlatego bo jeździłem na min. paliwa) i 2x wydech Wymiana amortyzatorów z przodu nie wiem co to znaczy. Radziłbym uważać na gumy osłaniające przeguby po jak pękną to trzeba je będzie wymienić. To wszystkie usterki jakie wystąpiły w tym samochodzie...
4,0
~sitnikl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach. W zimę wyjeżdża z największych zasp. W mieście jest wiele miejsc parkingowych, na których z różnych powodów zalega dużo śniegu i nikt tam nie wjeżdża, bo albo nie wjedzie albo, co gorsze, nie wyjedzie - jest to doskonałe miejsce dla Tico. Do przodu, do tyłu, do przodu i wyjechane. Układ jezdny Tico oceniam na 4, dlatego, że nie ma żadnego elektronicznego wspomagania, kontroli trakcji czy...
3,0
~trakkowski
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Tutaj trochę gorzej wypada ten model, jeśli wszystko jest sprawne to nie ma na co narzekać, ale gdy jesteśmy użytkownikami tak świetnych "dróg" delikatne w sumie części naszego tik taka potrafią szybko się zużyć...ale znowuż rekompensuje to cena części...tanie jak barszcz, a nawet można tu dostrzec pewną zaletę: nawet jak częściej wymieniasz części bo Cię na to stać to więcej jeździsz sprawnym i cichszym samochodem, a gdy masz jakikolwiek inny...
3,0
~tudorusex
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
średnio.brak wspomagania nie przeszkadza,(chyba ze ktos brzydko kreci kolkami w miejscu)ale nie zaszkodziło by a co;)czesto siadają łożyska kol.na amortyzatory nie narzekam..na razie..ale hamulce, o zgrozo!!słabe, cylinderki sie zapiekają,a z przodu ostatnio zaczęło mi piszczeć w lewym kole...stracił mi sie dystans pomiędzy tarcza a zaciskiem,wewnętrzny klocek jest od dołu skośnie starty nieiwem.sytuacja pogarsza sie po skrecie w lewo.reczny...
3,0
~kaliimea@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Miękkie zawieszenie, wyczuwa każdą nierówność na drodze, które to odczucie potęgują jeszcze małe koła. Rzuca szczególnie na tylnej kanapie (ale jak ją dobrze dociążyć pasażerami to odczucie znika ;-) Ostrożnie ze szybkimi zwrotami i w ogóle z zakrętami przy dużej prędkości, bo środek ciężkości auta jest wysoko ustawiony i może to grozić wywrotką. Przejechane jest 50000 km - tylne amortyzatory nadają się zdecydowanie do wymiany. Ale i tak mimo...
Dziennik kosztów dla Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,1
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Waikiki, zxzx5@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
ooojjjj....cieniutko, zawieszenie paradoksalnie laczy w sobie wady zawieszenia sportowego i komfortowego: samochod podskakuje na nierownosciach i mocno przechyla sie na zakretach; praca zawieszenia jest glosna, a kazda nierownosc czuc na kierownicy; na szczescie zawieszenie przednie jest dosyc odporne na dziury, gdyz zastosowano w nim stabilizator pelniacy tez funkcje drazka reakcyjnego; ogolnie: na prostej jako tako, na wertepach noga z gazu
Daewoo Tico