Szukaj

Lista ocen Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001 (403) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 656 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Artas
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Nigdy nie zawiódł, z rzeczy które padły przez ten czas to chyba tylko immobiliser którego naprawa się nie opłacała więc go wymontowałem, wymieniana pompa, wahacze, alternator, gaźnik - a więc jest całkiem dobrze szczególnie że lat trochę zeszło a części są tanie jak barszcz.. aha i niestety też muszę wspomnieć o korozji, która niestety dotyka wszystkie Tico, u mnie najgorzej wypadają progi drzwi (ale w razie czego wymiana samych drzwi tez...
4,0
~trakkowski
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Choć mnie to jeszcze nie dotknęło ale wiem, że czułym punktem są hamulce, elementy zawieszenia i korozja, którą widzi chyba każdy użytkownik Tico...ja także, trzeba o to dbać bo to cienka blaszka i odbijające kamienie z pod kół mogą nabroić...dobrze jak już mówiłem założyć nadkola na tył, oraz jeśli chcemy pojeździć trochę tym autkiem dbać o belkę pod silnikiem(potrafi się przeżreć i opuścić silnik)i zatroszczyć się o jakieś zabezpieczenie...
3,0
~r@pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Z przykrością - pomimo całej sympatii dla tego autka - muszę odnotować kilka usterek. Już na gwarancji reklamowana była kolumna kierownicza, poza tym wymiana baku (skorodował i przeciekał!), felg!!! prawdopodobnie przy wymianie kół niezostały one dostatecznie mocno skręcone i nakrętki zaczęły przechodzić przez felgi co obiawiało się turbulencjami przodu samochodu, a czym groziło... to może już nie dopiszę. Korozję też zaliczę do poważnych...
5,0
~marek
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
w zasadzie nie było problemów przez 7 lat jazdy, a jeśli były to takie że nie stanął i nie kosztowało to wiele: tylne łożyska podatne na zacieranie, zapowietrzenie uk. hamulcowego. Ostrzegam jednak przed RDZĄ! Tica gniją: maska z przodu, tylna klapa, drzwi na dole wszystkie. Nie jest to jeszcze groźne, ale postępuje. Jesli ktoś chce kupić, to niech to sprawdzi, czy czasem sprzedający nie nałożył lakieru na szybkiego, bo jakoś nie chce mi się...
4,0
~pepedg@vp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Elementy eksploatacyjne. 90000 km przekładnia kierownicza, amortyzatory, wahacz przód. przekładnia dawała znać już przy 70000 km. Szczęki hamulcowe wytrzymują 30000 - 40000 km klocki 70000 km, bębny wymieniałem przy 70000 km a tarcze przy 80000 km były uszkodzone. 3 razy wymieniane elementy rury wydechowej. No i łożyska tylnych kół po 40000 km a później praktycznie co 10000 km. Podobno przyczyną tak szybkiego zużycia się łożysk był...
3,0
~Aster
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Przy 80000km padł moduł zapłonowy i pękł lewy przegub (5000km wcześniej inny mechanik oglądał ten przegub i twierdził, że jest ok - a mówiłem, że coś stuka). Prawy przegub szykuje się do wymiany. Poprzedni właściciel wymieniał też pompę paliwową. W ciągu 10 lat eksploatacji po wrocławskich dziurach ze 4 razy były wymieniane tylne łożyska. Pad modułu był jedyną rzeczą (poza rozładowanym akumulatorem), która unieruchomiła ten samochód w trakcie...
5,0
~Piotrek Ka
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
jak dotąd nigdy nic(odpukać)!Zawsze dojeżdżam tam gdzie chcę dojechać :] jednak z takich napraw "poważniejszych" to wymieniłem przedni wahacz i to nie dlatego,że sie złamał czy cuś tylko dlatego,że sworzeń już zaczął lekko postukiwać,a sworzeń i wahacz w tym modelu to jeden nierozbieralny element aha i koszt wahacza 39zł,wymieniłem sam.Jak narazie samochód nie stał u mechanika nawet przez sekundę(to też odpukać) nigdy mnie nie zawiódł :]
3,0
~grobo@op.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Nigdy nie stanął!Natomiast wymieniałem już :przerdzewiałe zbiornik paliwa i miskę olejową wachacz prawy przód mandżete prawej półosi praktycznie kompletne bębny(pomijając standardowe naprawy hamulców przy każdym przeglądzie)sprężyny tylnego zawieszenia (przerdzewiały nie jeżdżę praktycznie z obciążeniem)i amortyzatory przód tył ale to już z własnej inicjatywy.Co ciekawe w moim egzemplażu nie ma żadnych problemów z łożyskami tylnych kół!
4,0
~sky
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Wymieniłem przeguby(pękniete osłony),teraz leci już z góry do wymiany wszystko w zawieszeniu.Wadliwa konstrukcja tylnych bębnów hamulcowych.Bardzo mała skuteczność tylnych hamulców.Nawet po naprawie generalnej działają jako tako góra pół roku.Poza tym nadwozie nie ma żadnej ochrony antykorozyjnej fabrycznie.Wszelkie odpryski należy natychmiast zamalowywać+plus coroczne konserwowanie progów i dolnych krawędzi drzwi,maski i klapy.
5,0
~kaliimea@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pompa wodna wymieniona po około 48000 km bo ciekła. Rozszczelniła się też jakaś zatyczka (uszczelka?) przy silniku ale od chłodzenia (i znów wyciekał płyn chłodniczy - jakiegoś mam pecha do tego układu chłodniczego) - zaprzyjaźniony mechanik rozebrał pół silnika żeby się doń dostać, a potem jeszcze w sklepie się dowiedział że takich zatyczek to wogóle nie ma w sprzedaży, bo producent nie przewidział , że to się może psuć).
Daewoo Tico