Szukaj

Lista ocen Daewoo Nexia Sedan 1.5i 75KM 55kW 1994-1999 (167) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 190 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~yacoreq@wp.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Układ jezdny jest w porządku. Auto ma dobre zawieszenie, ale dosyć miękkie, co jest odczuwalne zwłaszcza przy większych obciążeniach, a także przy dużych prędkościach. Do jazdy sprotowej raczej się nie nadaje. Za to jest komfortowe i dobrze łagodzi niedoskonałości polskich dróg. Nie wydaje też żadnych "dziwnych" odgłosów. Nie ma też w moim ezemplarzy żadnych luzów. Mnie w zupełności zadowala. Moje auto ma wspomaganie kierownicy, co również...
5,0
~irrecki
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Świetnie wybiera polski nierówności, choć z trwałością nie najlepiej. 160.000 i dwa razy wymieniane sprężyny z tyłu i raz z przodu. Jednak przy tak śmiesznie niskich cenach części to nie da sie tego odczuć. Wymiana amorów i sprężyn z tyłu teraz we wrześniu to koszt 220 zł z przesyłką :) śmieszne ceny, i dobrze :) Dalej o zawieszeniu to: seryjne było bardzo "kanapowe" ale Merc, jednak dość zauważalnie pochylało nadwozie na zakrętach, teraz...
5,0
~myob@yoyo.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Pewnie się prowadzi do prędkości 120 km/h, później wspomaganie przeszkadza. Za miękkie zawieszenie - przy hamowaniu nurkuje, przy przyspieszaniu przysiada (podglądnijcie inne Nexie), po zakrętach trudno się jedzie 140 km/h ale 120 spoko. Ale, ale - moja 77 letnia babcia przewieziona Skodą Felicją i Nexia 700 km powidziała mi, że woli mój samochód bo jest wygodniejszy i bardziej komfortowy. Można przyjąć, że babcia jest bezstronna. Nie narzekajmy.
4,0
~kropi@interia.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Zawieszenie w miarę bezprobleowe, oczywiście na dziurach wybijają się końcówki drążków ale nie jakoś nałogowo. Z tyłu belka skrętna więc komfort raczej średni. Zawias firmowy jest zestrojony raczej miękko, trochę się buja na zakrętach. W wersji sedan częstym mnakmentem jest pękanie tylnych sprężyn, zwłaszcza jeśli wozimy jakieś toboły w aucie z LPG. Na szczęście naprawy są tanie.
3,0
~Miras
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Na dobrych drogach całkiem niezły i wogóle niesłyszalny. Na dziurach, szczególnie przy sporej prędkości miało się wrażenie, że lada moment coś się rozleci. Bardzo wrażliwe sprężyny tylnego zawieszenia. Wymieniałem przeciętnie co 40000 km. Trzeba jednak powiedzieć, że ceny części na bardzo przyzwoitym poziomie.
3,0
~zieloy
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
moja koreanka nie ma wspomagania, ale to nie przeszkadza, zawieszenie miękkie to jest mój ból, ale to kwestia gustu. Naprawiałem sworznie wachaczy rzód 60zł po 180 tyś to świetny wynik brawo dla opla za niezawodne i proste bez udziwnień konstrukcje. w nexii jest 100% kadeta zawieszenie.
4,0
~TOMASZEK z ŻOR.GG-5463534
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Wygodne lecz za miękie zwłaszcza przy wietrze,ale po wymianie amortyzatorów na Gazowe KEYABY,sprężyn tylnych na mocniejsze z Opla Astry kombi i wymiany kół z Polskich opon 175/70/13 na Francuskie BFGoodrich Profiler 2 185/60/14,NESIA zrobiła się sztywniejsza i pewniejsza w prowadzeniu w zakrętach.
4,0
~Łukasz Ochrytkow - frytas13@wp.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Zawieszenie dosc komfortowe lecz troszke za miekkie do szybkiej jazdy po zakretach, nadwozie dosc mocno sie wychyla. Ceny czesci bardzo niskie - np. amortyzatory Kayaba gazowe juz od 100 zl. za sztuke, laczniki stabilizatora 10 zl. sztuka.Zawieszenie trwale nawet na naszych drogach.
3,0
~lysy zadowolony
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
bez zadnych utwardzan zawieszenia miekki jak cholera. trzeba uwazac na zakretech!!! przy predkosciach powyzej 160km/h dosyc mocno buja po drodze. najlepsza predkosc do 140km/h. bardzo podatny na podmuchy wiatru i podczas wyprzedzania duzych ciezarowek.brak wspomagania dokuczliwy.
Dziennik kosztów dla Daewoo Nexia Sedan 1.5i 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
11,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~hub
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Prowadzi się dość precyzyjnie, dobrze trzyma drogi i całkiem ładnie wchodzi w zakręty. Końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy co jakieś trzy lata do wymiany po "polskich drogach", ale koszt kompletu na obydwie strony to około 150 zł.
Daewoo Nexia Sedan