Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting (40) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Czytałem, jak to wspaniale Duster pokonuje wszelkie dziury, progi, itd. Byłem nieco zawiedziony. Jest bardzo dobrze, jedzie się miękko i wygodnie, ale żadnego wjeżdżania na próg bez wyhamowania bym nie doradzał... Dziury w jezdni też lepiej omijać, bo także się je odczuwa. Niemniej powolna jazda na jedynce po leśnej drodze z koleinami czy korzeniami jest wielką przyjemnością. Można jechać bez obaw. Bezproblemowo także pokonuje się...
4,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Do 90km/h jak na swojego gabaryty ok, ale niewielkie zakręty zmuszają do zwolnienia minimum do 70km/h. Duster przechyla się jak karoca na resorach piórowych/ Za Skoda Fabią teścia nie idzie nadążyć ;) Wiadomo auto jest wysokie, układ kierowniczy średnio precyzyjny, ale poczekajcie tylko jak przyjdzie zaparkować na wysokim krawężniku, albo przejechać przez dziurawą drogę, czy zjechać do lasu, wtedy możecie sobie swoje octavie i golfy......
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto mam dość krótko, ale biorąc pod uwagę innych użytkowników to zawieszenie jest bardzo wytrzymałe - podobno bez większych napraw wytrzymuje 200000 km na naszych drogach. Układ kierowniczy jest wystarczająco precyzyjny do normalnej jazdy, Amortyzacja na super poziomie, czuć że auto jest idioto odporne. Kolosalnym plusem jest bardzo duży prześwit oraz na prawdę przyzwoite właściwości terenowe. Auto jest w stanie wjechać i wyjechać praktycznie...
5,0
~KIEROWCA Z 23 LETNIM STAŻEM
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Wielowahaczowy Zawieszenie McPherson - przód Tył Wielowahaczowy- konstrukcja nissana Wchodziłem w miarę ostre zakręty (ograniczenie 30 km/h) zaznaczam iż była bardzo wysokiej jakości nawierzchnia brak dziur i poprzecznych nierówności- z prędkością ok 80 km /h - bardzo miłe zaskoczenie - karoseria nie buja się a samochód trzyma się drogi jak przyklejony - bardzo duży plus Kierownica - wspomaganie hydrauliczne trochę trzeba się przyzwyczaić...
4,0
~Szymon
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Doskonałe tłumienie nierówności. Problem ujawnia się przy większych prędkościach, gdy koło osi przedniej traci kontakt z podłożem przy pokonywaniu nierówności w zakrętach. Wspomaganie średnie, rekompensowane dużą kierownicą. Natomiast w ternie i na śniegu wjedzie tam gdzie drogie i większe SUV y już dawano poddały się. Blokada osi 50/50 % de facto rozłącza się przy ok. 80 km/h
5,0
~Kamil
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Jeszcze mało sprawdzony ze względu na panujące warunki drogowe w tym roku. Mało deszczu i zero śniegu. Ale pierwsze wrażenia dobre zawieszenie dość komfortowe nie za miękkie i nietwarde. Trzyma się dość pewnie na drodze, mniejsze dziury pokonuje niezauważalnie. Wyposażony w ESP i trzy tryby pracy: napęd na jedną oś, auto i 4x4.
4,0
~edek
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Należy pamiętać o dużym prześwicie przy wchodzeniu w ostre zakręty ale generalnie nie ma większej różnicy w porównaniu z osobówką - w końcu to nie jest wóz sportowy. Po równej drodze prowadzi się pewnie, natomiast po dziurach płynie- rewelacja. Drakula jest bardzo zwrotna - skoda octavia I wysiada przy niej.
5,0
~Dusterro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Fantastyczny układ jezdny. Uwielbiam jeździć dziurawymi drogami. Nie wiem jak samochód to robi, że nic nie przenosi do środka. Może to zasługa wielowahaczowego zawieszenia z Nissana X-traila. Fajny napęd 4x4 (też z Nissana) z możliwością zablokowania przeniesienia na 4 koła ( praktyce do 80km/h).
4,0
~bwydro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Z jednej strony fantastycznie łyka wszelkie nierówności tak powszechne na polskich drogach. Sprawdza się zarówno w trasie jak i w mieście przy prograch zwalniających co 20 m. Jedyny zarzut to bujanie auta podczas skręcania przy większych prędkościach - trzeba się do tego przyzwyczaić.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
6,8
l/100km
9,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dawid
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Jak na budżetowego SUVa jest lepiej niż dobrze. Bardzo dobrze wybiera nierówności. W lekkim terenie sprawuje się poprostu rewelacyjnie (oczywiście jak na napęd na jedna oś). W zimie nigdy nie miałem problemu żeby auto się zakopało. Układ jezdny jest na pewno atutem tego auta.
Dacia Duster I SUV Facelifting