Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting (48) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Silnik (diesel 1,5 dCi 90 KM) jest ekonomiczny i bezproblemowy. W ogóle nie bierze oleju (w ciągu roku nie zmieniły się wskazania na bagnecie ani odrobinę). Posiada wystarczającą moc i moment obrotowy, by wyprzedzać inne samochody na zakopiance, pod górę, z pięcioma osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem. Podjazdy pod strome wzniesienia w Tatrach nie są problemem. Jazda serpentynami jest przyjemnością, zarówno w górę jak i w dół (mając tyle...
5,0
~Dusterro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Ten sam silnik (euro6) jest montowany w różnych Renaultach (w tym Megane i Kajar), Nissanach (Qashqai), a nawet Mercedesach (klasa A, B, GLA, Citan) i Infiniti (Q30). Silnik świetny: zaskakuje kulturą pracy i elastycznością. W testach elastyczności 80-120 km/h na 6 biegu podawane są wyniki 12.9 sekund (np. strona autosalon pomorski). Dla porównania Kia Sportage 1.6 (135 km benzyna) 23,3 s; Nissan Qashqai 1.2 (115 km turbobenzyna) 24,8 s;...
5,0
~Henryk Kwasiżur
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Posiadam diesla 109 km, 260nm moment. Silnik sprawuje się świetnie, mocy pod dostatkiem do normalnej jazdy. Zero problemów z wyprzdzaniem na trasie. Spalanie obecnie pokazuje 5.3l/100km. Rzeczywistego nie sprawdzałem bo nie jest to dla mnie tak istotne. Zasięg prawie 1000km. Gdyby była dostępna benzyna 2.0l to bym się długo zastanawiał. W 1.6l benzyne bym się nie pakował. Posiadałem ten silnik w Fiacie Siena, z tym że Fiat ważył 200kg mniej a...
1,0
~Qpers
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Sprawdzony wcześniej silnik k4m po dostosowaniu do EURO5 ma duże problemy, przez długi czas od zakupu samochodu mocno falowały obroty, po 2 wizytach w serwisie i 7 miesiącach męczarni połowicznie rozwiązano temat. Na dzień dzisiejszy zimny silnik dławi się. Renault odmawia dalszych napraw uznając że tak ma być. Generalnie - tu oczywiście nie mówię o usterce - silnik zbyt słaby do tego samochodu. Jeśli benzyna to min 150-180km ale takich nie...
4,0
~Kamil
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Trochę za słaby jak do tego auta. Do prędkości 120 km/h jest w miarę cicho i ekonomicznie. Powyżej 140 km/h to już dużo szumu i wycia silnika. Silnik w zestawieniu ze 6 stopniową skrzynią biegów jest bardzo elastyczny - już przy 70 km/h sugeruje zmianę biegu na szóstkę, ale to powoduje, że większe prędkości to większe zużycie paliwa i obroty powyżej 4 tyś. Jeden z felerów brak wskaźnika temperatury płynu chłodzącego.
5,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Silnik ma ciekawą charakterystykę i fajną funkcję kick-downu (ogranicznik pedału gazu, po pokonaniu pierwszego oporu jest drugie głębsze położenie, na którym wyłącza się funkcja EKO). W nissanach ten silnik ma bardzo dobre opinie. Ja nie mam uwag na chwilę obecną - przebieg ok 6500km. Aha, zdaje się że z zamontowania LPG nici, bo podobno ten silnik nie najlepiej współpracuje z LPG :(
4,0
~Szymon
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Duster jest po chip tuningu. Moc ze 110 KM jest podniesiona do 120 KM natomiast moment obrotowy z 240 Nm do 280 Nm. Jest przede wszystkim elastyczniejszy. Pali więcej niż producent deklaruje, jednakże poruszam się szybko i dynamicznie. Zużycie paliwa wzrasta znacznie na drogach ekspresowych oraz autostradach. Przekracza wtedy znacznie 7 litrów przy dozwolonych prędkościach 120/ 140 km/h
5,0
~bwydro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Całkiem dynamiczny, spalanie w porządku. Obawiam się trochę jak się będzie zachowywał po dłuższym użytkowaniu - np po 100 000 KM. Gwarancja na 5 lat bez limitu poprawia samopoczucie :-) A downsizing to powszechny trend więc zobaczymy. Wolałbym jakiś większy, dolnossący ale 90 czy 110 km to jednak byłoby za mało koni. 125 km daje rady, ale jak kiedyś pojawi się wersja np 150 km to bierzcie bez zastanowienia
3,0
~PN1500
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Wystarczający do miasta i spokojnej jazdy pozamiejskiej. Wersja 2WD w porywach dochodzi do 170km/h na autostradzie, ale jeździ fajnie tak do 130. Silnik SCE ma taką dziwną przypadłość - na autostradzie ma się wrażenie, że co chwila przyhamowuje. Za słaby w terenie okazuje się w momentach stromych podjazdów - wydaje się, że dCi lepiej radziłby sobie na niskich obrotach.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
6,8
l/100km
9,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Darkal
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Przy pokonywaniu częstych tras Zakopane-Wrocław jadąc autostradą brakuje trochę mocy. Przy gabarytach samochodu i bagażu jaki pomieści powinien mieć więcej koni. Silnik trzeba kręcić bardzo wysoko co słychać w kabinie. Przy jeździe na codzień po mieście i okolicach sprawuje się bardzo dobrze. Jest cicho a silnik wystarcza by jeździć dynamicznie i konfortowo.
Dacia Duster I SUV Facelifting