Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting (40) - Ergonomia

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bwydro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
W bagażniku mogłoby być więcej uchwytów, schowków itp. W przedziale pasażerskim bez zarzutu. Kilka małych niedogodności: - pozycja regulatora połoenia lusterek - pod dźwignią hamulca ręcznego - obudowa bloku sterowania szybami na drzwiach kierowcy - mógłby być trochę wyżej - obudowa plastikowa tunelu środkowego wbija się trochę w prawą łydkę - ale to kwestia ustawienia fotela itp - podobno ekran dotykowy mógłby być trochę wyżej - na pewno...
3,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Typowo francuskie patenty doprowadzają mnie do szału. Np klakson w manetce? Kto to wymyślił? Nadal łapię się na tym, że chcąc zatrąbić naciskam środek kierownicy a tu... nic. Wtedy przypominam sobie, że klakson jest w manetce, niestety nigdy nie pamiętam w której i z reguły zamiast klaksonu naciskam przycisk komputera pokładowego... Na dłuższą trasę męczy mi się noga, z racji nieidealnej pozycji za kółkiem. ale jestem zepsuty z BMW :)...
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Wszystko jest dobrze rozplanowane. Niektórzy skarżyli się na zbyt niskie położenie ekranu MediaNav. Ja nie mam żadnych problemów z Media NAV, gdyż go nie mam - nawigację Google mam w smartfonie. Po face-liftingu sterowanie elektrycznych szyb jest już na drzwiach, więc z tym też nie ma problemu. Gdybym miał szukać dziury w całym, ponarzekałbym na brak możliwości trwałego wyłączenia systemu Start & Stop. Nie chcę z powodu zwariowanych...
4,0
~zaj
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Po faceliftingu ergonomia zdecydowanie poprawiona, lecz w dlaszym ciągu niektóre przyciski trochę poza zasięgiem ręki (albo stworzone dla długorękich), np. intuicyjnie zamiast szyby kierowcy otwieram tylną ;) Panel dotykowy umieszczony nisko - powoduje niebezpieczne podczas jazdy odrywanie wzroku od przedniej szyby. Reszta całkiem ok. Poręczna półka na desce przedniej dla pasażera - trochę w starym stylu, ale wreszcie mam gdzie trzymać...
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Wszystko na swoim miejscu, wszystko obsługujemy wręcz intuicyjnie. Nie mam zastrzeżeń do niczego poza małymi detalami: 1. klakson jest umiejscowiony w kierunkowskazie - jest to co najmniej nie rozsądne, bo jednak odruchem bezwarunkowym w razie zagrożenia jest naciśnięcie środka kierownicy a nie boku rączki kierunkowskazu. Uchwyt na napoje obok skrzyni biegów jest za niski np. pod kawę. Jeżeli zamówimy opcjonalny podłokietnik to uchwyt pod pasy...
2,0
~aslawniak
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Niestety kilka rozwiązań to jakaś tragedia. Pokrętło do ustawiania lusterek pod hamulcem ręcznym, za nisko umieszczony ekran z nawigacją, przycisk start stop i eco umieszczone w takim miejscu, że po włożeniu kubków do uchwytów na napoje nie da się z nich korzystać, klakson w kierunkowskazie (po czasie bardzo komfortowe ale przyzwyczajenie się zajmuje trochę czasu i jest mało bezpieczne gdy odruchowo naciskasz kierownicę w sytuacji awaryjnem i...
4,0
~mario
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Nie wiem dlaczego sterownik radia pod kierownicą (w Renault tak samo) ma strojenie, a nie ma zmiany kanałów. W końcu najczęściej zmienia się głośność i kanały, a nie szuka nowych stacji radiowych. Wyświetlacz komputera pokładowego w danej chwili pokazuje tylko dwie informacje - stan paliwa (zawsze) plus godzinę lub stan licznika lub chwilowe spalanie lub ... Dlaczego nie można było zrobić takiego jak w qashqai'u? Aby umyć dach muszę...
3,0
~Henryk Kwasiżur
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Tu niestety przeciętna ocena - nie mogę znaleźć miejsca za kierownicą, co wspomniało już kilku właścicieli. Brakuje regulacji kierownicy na głębokość. Albo jestem za blisko i boli mnie prawa noga, albo za daleko z siedzeniem i nogi ok, ale mam problem ze zbyt dużą odległością od kierownicy. Raczej nic tu się nie poradzi. W Peugeocie 406, zrobienie trasy 1000km na raz to nie problem, tu widzę że będzie to bolesne doświadczenie.
3,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Ergonomia to wyraz mniej znany w rumuńskim aucie. Zakupiłem tylne szyby otwierane elektrycznie z tyłu, i muszę je blokować, bo pasażerowie notorycznie otwierają okna. Uruchamiając klakson często włączam również kierunkowskaz. Rzadko trąbie, ale jest to irytujące. Największa gałka w radiu służy do zmiany częstotliwości zamiast zmieniać głośność. Nawigacji nie kupiłem bo ekran jest zdecydowanie za nisko.
3,0
~Qpers
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Panel sterowania ogrzewaniem umieszczony zbyt nisko, to samo dotyczy się nawigacji, trzeba odrywać wzrok od jazdy na zbyt długi czas. Denerwuje wyświetlacz na zastawie wskaźników. Jest wielki ale wyświetla tylko jedną linię tekstu - nie da się mieć jednocześnie wyświetlonej godziny i np przebiegu czy spalania. Brakuje wskaźnika temperatury silnika.
Dacia Duster I SUV Facelifting