Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
O zawieszeniu inne mogą pomarzyć. Ktoś kiedyś napisał "dziurawe drogi stają się gładkie" Ciekawostka, Kiedyś jechaliśmy na dwa auta C5 III i A4 B8 po pewnym czasie kolega dzwoni abym zwolnił bo w Audi nie da się jechać tak szybko po tej drodze a jemu już dłużej takich drgań nie wytrzyma. A pyzatym zawieszenia utwardza się w zakręt, trzyma stały prześwit, a kiedy obciążymy auto to nawet się podniesie ponad nominał i utwardzi. Hamulce C5 ma...
5,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moja wersja wyposażona jest w zawieszenie hydroaktywne, którego nie można porównać z konwencjonalnym. Komputer automatycznie dostosowuje twardość, podnosi samochód jeśli go mocno załadujemy, usztywnia jeśli włączymy tryb Sport. Prawdziwy połykacz polskich tragicznych dróg. Dodatkowo możemy sami obniżyć samochód jeśli wkładamy do bagażnika coś dużego, lub nieporęcznego. Przejeżdzając przez duże przeszkody możemy auto bardzo wysoko podnieść.
5,0
~mikolaj2481
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo byłem mile zaskoczony, ja na zawieszenie Hydrauliczne, myślałem że będzie pływał w zakrętach, ale niespodzianka. Bardzo fajnie wchodzi się w zakręty, nie wychyla się na boki a przy trybie sport zdecydowanie całe zawieszenie się utwardza. Niestety w przeciągu pół roku wymieniem jeden amortyzator przedni,koszt w ASO 850 zł i obie półosie, koszt w ASO 1600 zł.
5,0
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Mnie trudno oceniac bo do komfortu zawieszenia Hydroaktywnego jestem przyzwyczajony ale muszę napisac że samochód był testowany przez kolegę który ma nowe Audi A4, przejchał kilka kilometrów i stwierdził ze pod względem komforu te dwa auta dzieli przepaść, w audi nierówności przenosza się na fotel kierowcy i kierownicę, w C5 tylko je słychać po pracy zawieszenia ale nie czuć.
5,0
~PN1500
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Auto płynie. Komfort na poziomie klasy wyższej. Stworzone do dłuższych podróży. W ciasnych wirażach nie czuje się najlepiej , ale sobie radzi. Uczucie sterowania statkiem. Bardzo stabilny. Przesiadka z C5 do innego auta tej klasy to jak przesiąść się z wygodnego fotela na krzesło
4,0
~rrutkowski@rgrpartners.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zawieszenie hydropneumatyczne jest super komfortowe. Mam jedynie uwagę do zachowywania się w ciasnych zakrętach - pomimo możliwości włączenia trybu "sport" jest ono stanowczo za miękkie w tej opcji. Bardzo skuteczne hamulce Jestem ciekaw jak będzie wyglądała kwestia trwałości...
5,0
~rodrigez
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
w poprzednim OPLU SIGNUM po ustawieniu geometrii auto jezdziło jak gokart, bałem się że w c5 będzie znacznie gorzej a tu rozczarowanie.Auto wchodzi w zakręty jak przyklejone po prostu bajka jak na 1700kg wagi to wielki plus!!
5,0
~Mariusz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rewelacyjnie trzyma się drogi, świetnie prowadzi się na zakrętach. Jest twardszy od poprzedników (ostatnim prawdziwym \"poduszkowcem\" był Citroen CX) ale i tak komfort jazdy jest rewelacyjny.
5,0
~tomasz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jeździ się tym autem bajka, hydrauliczne zawieszenie sprawia że aż chce się jezdzic po polskich drogach. Nie męczy się czlowiek za kierownicą, jeździ się jak suwem.
4,0
~Tomasz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Pewnie się prowadzi. Dla ludzi którzy pierwszy raz prowadzą ten samochód odnoszą wrażenie, że płyną. Przycisk sport poprawia prowadzenie przy większych prędkościach.
Citroen C5 III Tourer