Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 (37) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Doznania z jazdy porównywalne z autami porównywalnymi A4 B6/A4 B8 (przy przyspieszaniu na 2 biegu zrywa przyczepność tak jak w porównywanych) kultura pracy najlepsza. Spalanie podobne (pełny ładunek, autostrada, tempomat, 150km/h spalanie max 7L) natomiast innym razem, Teraz uwaga! Na jednym tankowaniu w Polsce dojechałem do Warny w Bułgarii 1250 km Jazda po drogach wiejskich i międzymiastowych (zgodnie z przepisami) 5 -5,5L. Ten silnik jest...
5,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
To jest pierwszy mój \"francuz\" i nie bardzo wiedziałem czego spodziewać się po silniku. Wcześniej jeździałem Passatem B6 i mogę powiedzieć, że Citroen przy Passat\'cie jest rewelacyjny. Silnik działa wręcz jak benzyniak, przy zakupie musiałem sprawdzić czy aby na pewno jest to właściwa wersja silnikowa. Przy 140 km i tej masie auta spodziewałem się, że będzie bardzo ociężały, ale tu znowu zdziwiłem się bardzo, jest o wiele bardziej...
5,0
~mikolaj2481
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Silniczek bardzo ładnie pracuje, to zupełnie inna praca diesla jak przy niemieckich autach. Jest bardzo cichutki, i jak auto jest rozgrzane, to praktycznie nic nie słychać, że coś pracuje pod maską. Ale jak dla mnie jak na tą masę tego autka, to przydałoby się z 30 KM więcej, nie jest źle, ale szału też niema.
4,0
~Bart[PL]
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jakos słabo sie zbiera, ale od ok 2000 już idzie dobrze. Moze to wynika z konstrukcji silnika i muszę się przyzwyczaić bo to mój pierwszy dizel z turbiną! zawsze miałem benzynki z gazem. Silnik jest elastyczny. Ogólnie sprawdzony i montowany w różnych markach np w fordzie, jaguarze, peugeocie.
5,0
~bbbbbb121
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
w tabelce nie ma jeszcze tego silnika - ja mam nowe 2.0HDI 140 KM, zamiast 138KM. Ale jest to wiecej niz poprawka. Silnik jest cichszy, klekot zero (w 138KM było trochę choć mało klekotania). Kto nie wie że to diesel - nigdy tego nie uslyszy, brzmi raczej jak sportowa benzyna, baaaardzo dobrze wyciszona.
5,0
~C5fan
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Silnik Citroena był dla mnie największym zaskoczeniem. Nie jest to jednostka sportowa, jest przeznaczony do spokojnego i wygodnego podróżowania. Silnik jest bardzo elastyczny i cichy. Prawie nie czuć, że to diesel. Pracuje podobnie jak stare ośmiozaworowe silniki benzynowe.
5,0
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jedyne co mogłoby być na minus w tym silniku w poprzedniej słabszej 138 Km wersjii to długie zbieranie się z niskich obrotów ponizej 1300 obr/min. W tym motorze zostało to znacznie poprawione. Tak poza tym to słychać wszytko tylko nie silnik.
4,0
~PN1500
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
143KM i ponad 1.600kg a zupełnie wystarcza. dopiero w pełni załadowany na wakacje - przydałoby się trochę więcej koni. Bezawaryjny. O ogólnie nie mam uwag, ale przyjemniejszy w użytkowaniu wydaje mi się dCi z Renault.
4,0
~miroslaw.mach
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
2.0 HDI to sprawdzona konstrukcja, chodzi w miarę cicho i kulturalnie jak na diesla. Mimo 240tys. przebiegu, między wymianami nie dolewałem ani kropli oleju. Byłoby doskonale, gdyby nie "humory" i gaśnięcie.

Usterki Citroen C5 III

Liczba wpisów: 24

Citroen C5 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Black&White
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zdecydowanie wystarczający. Bardzo elastyczny 340Nm momentu daje radę. Charakter auta powoduje, że nawet tych 143 KM nie chce się za bardzo gonić. Teraz weszła wersja 160, na pewno by się nie pogardziło paroma dodatkowymi konikami :)
Citroen C5 III Tourer