Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 (30) - Ergonomia

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Siedzenia bardzo dobrze są wyprofilowane, nie za twarde, nie za miękkie. Dodatkowo dobrze trzymają na zakrętach. W poprzednim aucie z \"wyższej półki\" były one jak kanapa, niby ładne, ale mało funkcjonalne. W Citroenie jest zupełnie inaczej, materiałowo na pierwszy rzut oka nie przekonują do siebie, ale jak się już w nich usiądzie, to zdanie zmienia się błyskawicznie. Wnętrze nie rzuca na kolana ilością schowków, trzeszczy trochę...
4,0
~Sylwester pierwszy
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Było by dobrze gdyby nie umiejscowienie przycisku świateł awaryjnych. Trochę trzeba się wyciągnąć żeby komuś podziękować w trasie. Bardzo głupio też zrobili z stojakiem na napoje który jest w schowku w podłokietniku. Mega niepraktyczne. Reszta jest bez zarzutu, na miejscu i pod ręką. Choć pewnie trzeba się przyzwyczaić na początku to tych wszystkich przycisków. Ja obsługuję je już automatycznie.
4,0
~Piotr
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przydałoby się popracować nad schowkami. Do tego największego nie mam zastrzeżeń, ale schowek w podłokietniku i po lewej stronie kierownicy mogłyby być większe. Proporcja objętości użytecznej do miejsca zajmowanego przez schowek jest niekorzystna. W schowku podłokietnika powinno znaleźć się gniazdo zasilania 12 V. ZDECYDOWANIE W AUCIE POWINIEN ZNALEŹĆ SIĘ UCHWYT NA KUBEK. (ten w schowku to jakiś żart !)
4,0
~mikolaj2481
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wszystkie przyciski bardzo czytelne i łatwe w obsłudze. Może na samym początku jest wrażenie, że wszystkiego jest bardzo dużo i ciężko to ogarnąć, ale po pierwszym zapoznaniu się z wnętrzem wiadomo co do czego. Jedyny największy minus, to brak uchwytów na kawę, jaka mądra głowa umieściła uchwyt w podłokietniku?? Podczas jazdy nie ma możliwości postawienia tam żadnego kubka....
4,0
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jest zaprojektowany wzorocowo, wszystko jest pod ręką a po 5 minutach od pierwszego wejścia wwydaje się iż od zawsze winien być w samochodach centralny nieruchomy panel. Wadą jak dl amnie jestzbyt daleko umiejscowiony lewarek zmiany biegów, powinien być bliżej kierowcy, wyżej i pod katem tak jak jest w terenówkach lub choćby Berlingo.
3,0
~Jacek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moim zdaniem najsłabszy punkt. Żeby trafić w guzik na kierownicy po 5 latach wciąż muszę kuknąć... Uchwyt na kubek w schowku to ponury żart - już raz zalałem kawą sterowanie zawieszeniem. Kieszenie małe, schowek chłodzony ratuje sytuację. W bagażniku kapitalna wyściełana wnęka w której ..., do grudnia wożę materace z z wakacji:)
3,0
~rrutkowski@rgrpartners.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Niby ok, ale... bardzo mi brakuje schowka na okulary przy lusterku wstecznym, więcej miejsc na napoje (jedno w podłokietniku to stanowczo za mało), za małe schowki w drzwiach. wygodny jest panel centralny w kierownicy. generalnie nie ma gdzie pochować wielu rzeczy.
4,0
~Black&White
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wydawać by się mogło, że na konsoli środkowej jest za dużo, przycisków, ale wszystko jest proste, logiczne i czytelne. Fotele w wersji Exclusive - to poezja. BRAK UCHWYTU NA KUBEK !!! To jest poważne niedopatrzenie (bo pomysł na uchwyt w schowku, to PORAŻKA)
4,0
~Marek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Schowki w aucie są żenująco małe. Uchwyt do napojów w podłokietniku to kiepski żart. Pod tym względem konkurencja (np. Mondeo czy Avensis) wypada dużo lepiej. Z kolei kierownica z nieruchomym środkiem to rewelacja. Wszystko pod ręką.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~bbbbbb121
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
ok, super fotele, wyświetlacze analogowo cyfrowe to bajka, brakuje tylko schowków bo zrobiły się bardzo małe (w poprzedniej C5 było więcej ale mało ich używałem, więc pewnie zmiana jest uzasadaniona)
Citroen C5 III Tourer