Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso II Picasso

Bubson3, 9 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 Picasso II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Fantastyczny samochód. zdecydowanie polecam
5,0
Całokształt
Samochód bardzo przyjemny do jazdy i estetycznie wykonany. Nowoczesny i elegancki. Wyróżnia się w tłumie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 BlueHDi 370 nm w tej wersji. Znany, mocny, sprawdzony i solidny. Ekonomiczny i ekologiczny. Zdecydowanie najlepszy do tego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Mam 6-cio biegowy automat. Zmienia biegi płynnie. Wajcha zmiany biegów jest ulokowana w fajnym miejscu, jak w amerykańskich samochodach - nad kierownicą. Zapewnia to świetny dostęp do dźwigni i oszczędza wiele miejsca na potężny schowek między siedzeniami.
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo komfortowo zestrojony. Samochód dobrze trzyma się drogi, chociaż na zakrętach lekko się wychyla. Ale jest to wpisane w specyfikę marki i przeznaczenia samochodu. Ma być wygodnym środkiem transportu dla rodziny.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest tak samo wspaniała jak w poprzednim modelu C4 Picasso. Nie ma pod tym względem lepszego samochodu. przynajmniej ja nie znam takiego.
5,0
Ergonomia
Super. Kierownica wielofunkcyjna wygodna i czytelna. Natomiast jeśli ktoś pisze, że obsługa z tabletu to jakiś problem chyba go po prostu nie używał. Bardzo fajne, wygodne rozwiązanie, na czasie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów, cicho i skutecznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełen komfort i wygoda. U mnie jest po prostu pięknie, jasne karmelowe wnętrze, dwukolorowa skóra Nappa, delikatne aluminiowe wykończenia. Regulowane elektrycznie, podgrzewane, fotele z przodu, dodatkowo funkcja masażu. Wysuwany podnóżek dla pasażera. Tylne fotele z regulacją oparcia. Wszystko co trzeba.
5,0
Wyciszenie
Na bardzo dobrym poziomie. W poprzedniku było głośne zawieszenie. Nowa płyta w tym modelu pracuje bez zarzutu. Silnik słychać tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Potem tylko cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie ciężko powiedzieć. Jednak to mój kolejny Citroen i sądzę, że tak jak w poprzednim będą do zaakceptowania. Przynajmniej nie ma takiej głupoty jak przeglądy co 15 tys. jak w niektórych markach. Tu co rok lub co 30 tys
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry. Mój samochód to full wersja. Nie ma jedynie dachu panoramicznego. Kupiłem za 120 tys. Nie sądzę by taki ładny i znanej bądź co bądź marki samochód z tak dużą ilością dodatkowych akcesoriów można by było kupić w podobnych pieniądzach. A dodatki te to np. tapicerka skórzana, parka assist, kontrola martwego pola, automatyczna zmiana świateł drogowych, alarm niezamierzonego przekroczenia linii, system hifi JBL, kamery z możliwością widoku z "lotu ptaka" czy automatyczna klapa bagażnika. Oczywiście nie wspominam o tym wszystkim co Citroen "daje" w standardzie, a jest tego dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak. Ale w mojej rodzinie to 6 nowy Citroen i nigdy nie było problemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Ale w mojej rodzinie to 6 nowy Citroen i nigdy nie było problemu. Nadmierna usterkowość marki jest mitem właścicieli niemieckich samochodów. Nie mnie oceniać ich intencje.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 Picasso II Picasso