Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso II Picasso

użytkownik 3 poprzednich fordów, 10 lat temu
Silnik 1.6 16v THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 Picasso II Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,46
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ksenony doświetlające zakręty, lepiej niż w DS 21, opcja warta uwagi
5,0
Całokształt
wersja Intensive, biały; Ciągle zachwyca design'em zarówno zewnątrz jak i wewnątrz. Dostarcza niepohamowane uczucie przyjemności z korzystania z auta, jeżdżę nim nieśpiesznie czasem wybierając dłuższą drogę dla samej przyjemności.
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemny, cichy, znacznie przyjemniejszy do jazdy miejskiej niż poprzedni 2.0 TDCi. Z uwagi na zastosowaną sprężarkę w zasadzie jeździ się nim jak dieslem przy ok 2tys. obrotów. Szpunta dostaje między 4 a 6 tys. Ciekaw jestem niezawodności i trwałości..
3,0
Skrzynia biegów
Najgorszy element auta, odgłosy zmiany biegów dochodzą z okolic wybieraków a podnoszony plastikowy pierścień do wstecznego hałasuje nie przystając do reszty pojazdu.
4,0
Układ jezdny
bardzo przyjemne prowadzenie, jednak nie ma porównania do aut z zawieszeniem wielowahaczowym. Można się przyzwyczaić. W zakrętach zbyt mocno się przechyla. Układ kierowniczy poprzedniego C-max'a również oceniam lepiej.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja
5,0
Ergonomia
dotykowy ekran do zmiany wentylacji/radia i mediów/nawigacji nie jest idealny/reagujący w 100% jednak chyba już przywykłem, design wnętrza rekompensuje te niedogodności; fabryczna nawigacja nieszczególna, jednak nie spotkałem jeszcze fabrycznej nawigacji, nawet w dwukrotnie droższych autach, dorównującej przeciętnemu TomTom'owi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu poza zastosowanym powszechnie uważanym za niebezpieczny czynnik klimatyzacji r1234yf; serwis autoryzowany odmówił wymiany czynnika na r134a...byle do końca gwarancji..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże odczucie przestronności, bardzo praktyczne kładzione oparcie przedniego fotela pasażera, tego mi zawsze brakowało .. fotele tylne łatwo składane i przesuwane z regulacją kąta pochylenia oparć; tapicerka materiałowa przyzwoita, niestety welur niedostępny..
5,0
Wyciszenie
po 10 latach jazdy 2.0 TDCi (bardzo przyzwoitym skądinąd) wreszcie jeżdżę znowu autem z silnikiem benzynowym - cudownie!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zgodnie z oczekiwaniami
5,0
Stosunek jakość/cena
myślę, że cena katalogowa trochę zbyt wygórowana, jednak tzw. promocja przyczyniła się znacząco do zakupu, płacąc jak za zwykłe auto, design dostajemy w cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dźwięki przy zmianie biegów uważam za usterkę, jeszcze nie odwiedzałem serwisu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pole powinno być opcjonalne dla aut z małym przebiegiem
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso II Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 Picasso II Picasso