Poprzedni model znacznie lepszy od C4PII. Po przebiegu 37000 uległ uszkodzeniu izolator jednej ze świec zapłonowych (do najbliższego miasteczka dojechałem na dwóch cylindrach). Po 43000 km silnik (komory spalania) wymagał czyszczenia z nagaru. Ciągłe problemy ze strony elektrycznej. Przy przebiegu 51000 zdecydowałem się zmienić auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Opisałem problem zanieczyszczania się komory spalania, ponoć przyczyna w bezpośrednim wtrysku.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wchodzą płynnie, trzeba je tak trochę wciskać.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu.
4,0
Karoseria
Lakier wodny bardzo delikatny, zarysowania powstają nawet od paznokci.
Komfort
5,0
Widoczność
Super.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie.
4,0
Wyciszenie
Akceptowalne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spore zużycie paliwa jak na tak małą pojemność. Częste wizyty u mechanika związane z drobnymi ale też większymi problemami.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie bez problemu można zakupić trwalsze auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problematyczna.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problematyczna.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 130KM 96kW
[l/100km]