Do tej pory jeździłem autami z silnikami wolnossącymi. Szukając auta,raczej nie brałem pod uwagę silnika z turbo. Byłem na jazdach próbnych fiata Tipo i hyundaia i 30 i Focusa(wolnossące). I znalazłem się w citroenie, jazda próbna i już wiedziałem ze to będzie moje auto. Nie ma aut idealnych każde ma wady i słabsze strony nawet te za dużo większą kasę. Po przejechaniu 10000 kilometrów jestem zadowolony :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Daje radę, w mieście i na drogach poza miastem.
4,0
Skrzynia biegów
Bez kłopotów, może ciut mało precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Komfortowe i przyjemne w prowadzeniu.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Są czujniki przód i tył, kamera więc jest dobrze
5,0
Ergonomia
Nie ma problemu z obsługą dotykową z czasem poznaje się skróty z ekranu głównego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę głośny w trybie automatycznym kiedy chce szybko osiągnąć zadaną temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo, z tyłu pasażerowie do 180 cm wygodnie i raczej dwie osoby.
5,0
Wyciszenie
Wystarczające ale pewnie mogło by być lepiej z tyłu, przy tylnych kołach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie bez problemów a spalanie w trybie mieszanym 6.5 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwyższa wersja za rozsądne pieniądze, konkurencja sporo droższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 110KM 81kW
[l/100km]