Szukaj

Lista ocen Citroen C3 I Hatchback 1.1 i 61KM 45kW 2002-2010 (96) - Silnik

Na liście zabraknie 87 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~TopGearAutoTestSilesia
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Silnik pracuje bardzo cicho, spisuje się bezawaryjnie. Jednak jego dynamika pozostawia wiele do życzenia. Z samym kierowcą na pokładzie daje radę w miarę możliwości ale jeśli zechcecie przewieść ciocię, wujka, babcię, dziadka i ich bagaż to prędkość maksymalna przechodzi w sferę imaginacji. Mierzenie przyśpieszenia do "setki" zostawmy kalendarzowi.
5,0
~Piszcie do mnie. Fotki na maila wysyłam. Oto moj email: mateusz_mika@o2.pl
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Maleńki tuning. Wydech ulter duet. Tzn. Rura z lewej i prawej. Filtr stożkowy, zestaw K&N, świece BRISK DOR15LGS. Auto odpręzone maksymalnie. O dziwo idze, jest szybsze od 1,4!!! NAPRAWDE POLECAM TĄ JEDNOSTKE! Ciekaw jestem jakby szło 1,4 po takich zmianach... W każdym badź razie powietrze w obudowie filtra bardzo sie nagrzewało i trzeba było cos z tym zrobic... :-)
1,0
~PJfoto
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Takiego silnika nie powinno się wkładać do tak \"ciężkiego\" samochodu. Elastyczność to słowo, które w tym aucie nie istnieje. Nie zbiera się, nie przyspiesza, ogólnie tragedia, pod górę na czwórce trzeba go męczyć na 5000 obrótów, żeby wjechać prędkością ledwo 120km/h (obwodnica Trójmiasta). Jeżeli ktoś chce ten samochód to nie z tym silnikiem.
3,0
~Jonatan Korgul
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Mój egzemplarz miał wymienianą uszczelkę pod głowicą po 120 tyś km. Kupiłem go jak miał 137 tyś przebiegu więc po niecałych 25tys. kolejny raz trzeba wymienić uszczelkę. Uważam że to z powodu cięć kosztów przy pierwszej naprawie i jak teraz oddam do kompletnej regeneracji głowice to myślę że jeszcze sporo nim przejadę.
4,0
~PIŁAT
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Do jazdy po mieście wystarczy. Jest dosyć dynamiczny pod warunkiem, że się go depnie do dechy. Po za miastem silnik jest za słaby i wyprzedzanie Tirów wiąże się z dużymi emocjami:) Na luzie prawie nie słychac silnika ale przy dynamicznej jeździe już tak i to dosyć mocno. Splanie w mieście ok. 6,5 l. Na trasie ok.5,5l
3,0
~alchemik@hoga.pl
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Przyśpieszenie - przeciętne, sam samochód jest za ciężki i za wysoki na ten silnik. na pewno nie kupiłbym tej wersji teraz. Głośno pracuje, maska nie jest wyciszona (sama blacha, nawet w Cinquecento była izolacja). Do miasta wystarczy, ale na trasie silnik za głośny. Powyżej 120 kmh jest hałas. Prędkość max 155
4,0
~arek
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Silnik pracuje ładnie, chcizarz przenosi drgania na dźwignię gazu - co mnie denerwuje. Chcąc sprzwdzić poziom oleju, trochę się wystraszyłem, że nie ma nic na miarce, ale jak się przyjżałem - pękła plastikowa końcówka bagnetu dostępna tylko w salonie za 30 zł + usunięcie resztki z miski olejowej 25 zł
4,0
~RafalS
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Silnik prosty, tani w serwisowaniu - miło jest gdy eksploatacja kosztuje takie niewielkie pieniądze. Mógłby być bardziej dynamiczny. Werwy brakuje mu od około 60-70km/h - po rozpędzeniu się do 90-100km/h można się tak kulać i ...da się jechać. Nie ma tragedii.
4,0
~Michał
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
słaby w trasie i powyżej 70kmh trzeba mieszać mocno lewarkiem. Do 70 kmh w mieście żwawo się zbiera - moc nikczemna, ale waga żadna. Mama plus dziecko i zakupy nie robią wrażenia. 4, a nawet od biedy 5 osób już owszem, a szkoda, wnętrze obszerne jak na wymiary
Dziennik kosztów dla Citroen C3 I Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
7,4
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~malage
Citroen C3 I
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Kultura pracy ok jest cichy elastyczności nie ma wcale,chyba że jeździmy powyżej 4000 obrotów.Przy włączonej klimie i 4 pasażerach mocy brakuje w pełnym zakresie obrotów.Jak ruszam pod górę zawsze wyłączam klimę bo trudno jest wkręcić silnik na obroty
Citroen C3 I Hatchback