Szukaj

Lista ocen Chrysler Crossfire (22) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bobi
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Zastanawiałem się tutaj nad oceną 4 lub 5. Generalnie auto jeździ jak przyklejone, żadnych przechyłów na szybkich łukach czy zakrętach, w autostradowe łuki wchodzi z prędkością 180-200 km./h bez sprzeciwu, wynoszenia czy przechyłów. Na dziurawej drodze trzeba trochę uważać, zwalniać przed progami czy na przejazdach kolejowych z uwagi na rozmiar kół (225/40/18 z przodu, 255/35/19 z tyłu), ale jak na takie koła auto mimo wszystko komfortowe, nie...
5,0
~qqv@wp.eu
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Bajka ale tylko na dobrych nawierzchniach ma bardzo szerokie opony więc koleiny to walka z kierownicą poprzeczne garby to koszmar ale nie miejmy pretensji do samochodu tylko do stanu naszych dróg za to na równych nawierzchniach to mistrzostwo świata sztywność karoserii jest lepsza jak w porsche 911 na zakrętach trzyma się nieprawdopodobnie system ESP da się wyłączyć ale nie do końca ogólnie rewelacyjne właściwości jezdne na dobrych drogach ale...
4,0
~KOKO
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 SRT-6 335KM 246kW
Auto posiada twardo zestrojony układ zawieszenia . Ma bardzo krótki rozstaw osi co sprzyja zwinności i przyczepności .Jest to auto o charakterze sportowym o sporej mocy a wiec nie może byc zbyt konfortowo zawieszone . Na równych gładkich droganch prowadzi sie ponad przeciętnie , na dziurawych żadne auto nie prowadzi sie dobrze . Mimo wszystko konfort jest akceptowalny .
4,0
~Kris
Chrysler Crossfire
Roadster 3.2 i V6 18V 215KM 158kW
sztywno dość twardo ale przy tym komfortowo na tyle na ile pozwolą drogi i dziury 19\' z tyłu i 18\' z przodu robią swoje.twarde zawieszenie powoduje szybkie zużycie jego elementów a szczególnie przy tylnonapędówce amortyzatory co 20 tyś do wymiany to samo co w BMW..chyba że ktoś jeździ tylko po autustradach i bardzo spokojnie
5,0
~krzysiek
Chrysler Crossfire
Roadster 3.2 i V6 18V 215KM 158kW
Zadziwiająco doskonale. Po wielu komentarzach rzekomo \"użytkowników\" spodziewałem się, że będzie się źle prowadził a tu miłe zaskoczenie. Samochód bardzo dobrze się prowadzi nawet na naszych dziurawych drogach. Jeździ super
4,0
~lolli
Chrysler Crossfire
Roadster 3.2 i V6 SRT-6 335KM 246kW
jestem pozytywnie zaskoczona niby twarde zawieszenie ale daje rade i na dziurach i na koleinach.Jak się go troszkę pozna to zawsze będzie wiadomo jak się zachowa ,co mozna i kiedy trzeba być ostrożniejszym.
5,0
~Adam
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Prowadzenie jest genialne, u mnie jest zmienione zawieszenie na to z c klasy amg, więc o twardości się nie wypowiem.
5,0
~Adam
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Prowadzenie jest genialne, u mnie jest zmienione zawieszenie na to z c klasy amg, więc o twardości się nie wypowiem.
5,0
~Adam
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Prowadzenie jest genialne, u mnie jest zmienione zawieszenie na to z c klasy amg, więc o twardości się nie wypowiem.
4,0
~ScaRRyMaN
Chrysler Crossfire
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Słaba trakcja, nadpobudliwe esp i tcs, najlepiej jeździć z "przyduszoną" kontrolą bo niekiedy ciężko przyśpieszyć
Chrysler Crossfire