Szukaj

Lista ocen Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012 (10) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Tomek
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik uwazam za srednia czesc tego samochodu. Jest najwolniejszy z samochodow jakich kolwiek jechalem. Wyprzedzanie na autostradzie musi byc bardzo przemyslane poniewaz jesli jedzie sie zapakowanym i chce sie wyprzedzic to po prostu brakuje mocy takze pod tym wzgledem moze byc to pod pewnym wzgledem niebezpieczne. Przy okolo 250-260 tys km zaczal mi grzechotac lancuch rozrzadu.(W ksiazeczce serwisowej jest napisane ze sie powinno wymienic...
4,0
~Michał Lastocki
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik nie jest demonem siły. Jak sam jadę jest nawet fajnie zwłaszcza do 60km/h. Potem brakuje już mocy. Rozpędzenie go do prędkości autostradowej już trwa. Jak obciążymy go rodzinkom i wrzucimy coś do bagażnika to robi się strasznie mułowaty. Zawalidroga. No ale to nie auto do takich wyzwań. Trzeba zaznaczyć, że silnik ma super kulturę pracy. Równo bez szarpnięć idealnie wkręca na obroty zwłaszcza na dolnych biegach.
4,0
~sebahifi
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Wspaniala równa praca,niesamowicie cichy na postoju..przyjemny dzwięk ,ladnie się wkręca na obroty!!!Maly ale jedzie ok!A debile ze starych niemieckich padeł niech nas krytykują...Bo pewnie zaraz będą sie zachwycać swymi 20letnimi BARDZO MALYMI WACKAMI..(bmw)..lub Wieswagenami...buahaha WW ale US CAR ZWYCIĘŻA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3,0
~maniek
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
1,0 - do przemieszczania się po mieście dla kobiety w miarę wystarczający, na trasie należy zapomnieć o wyprzedzaniu jak nie mamy wolnych conajmniej 500 metrów. Niestety autko czuje każdą górkę oraz klimę. No ale coś za coś...
3,0
~kwp
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Do miasta super. Dźwięk troszkę jak w ścigaczu Hondy ;) Zdecydowanie gorzej poza miastem. Autko traci oddech pod górkę, trzeba redukować i piłować silniczek. Spalanie w jeździe mieszanej ok - za 120 zł przejechałem 500km
5,0
~Adam
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik 1,0 daje radę super znosi LPG. Łańcuch rozrządu wytrzymuje ponoć około 250 tys km
5,0
~Zadowolony
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Cichy, wręcz niesłyszalny- jak się wyłączy radio to słychać czasem wtryskiwacze od gazu...
3,0
~użtkownik
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik potrzebuje wysokich obrotów, żeby jechać. Na niskich obrotach strasznie mułowaty
4,0
~ Stefan
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Pracuje równo chociaż czasem ma \"dławicę\" przy przejściu z benzyny na gaz.
Dziennik kosztów dla Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,50 zł
6,2
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~:)
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Nie ma co wymagać od litrowego silnika.
Chevrolet Spark II Hatchback