Szukaj

Lista ocen BMW X5 E53 (53) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mariusz Trójmiasto
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Tu połączę układ jezdny i zawieszenie. Na początek zawieszenie. Dodam, iż nie posiadam żadnej pneumatyki. Liczyłem jednak na trochę bardziej komfortowe zawieszenie. Tu jest tak jakby BMW wyszło z założenia, że użytkownicy E53 będą na 100 % poruszać się również w delikatnym terenie i zawiasy nie mogą być zbyt komfortowe bo to w tym delikatnym terenie mogło by utrudnić sprawę. Muszę przyznać, iż samochód jest twardy i sztywny co ujawnia się...
5,0
~Zinadi
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Jeżeli chodzi o suwy do najlepszy!!! jeżdziłem już wieloma samochodami(mercedes jest jeszcze najbliżej ale tam dziwnie działa układ kontroli trakcji. BMW Robi tak suwy że jako jedyne mogą łuk \"robić bokiem\" i czuje się asfalt na kierownicy oraz pewnie się prowadzi. Jest szybsze w łuku od audi coupe 4x4 a Cupra odpada bo ją wynosi przedni napęd. Niestety nie prowadzi się tak dobrze jak sedany bmw:( Czuć po prostu wysoko umieszczoną masę...
5,0
~Matt
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Komfort jazdy jest mocno ograniczony, to sztywno zestrojone auto, szczególnie jeśli porównać je z moim wcześniejszym Citroenem C5. Mam wersję z pełnym zawieszeniem pneumatycznym i mimo to jest dość twardo, fabryczne 19" zmieniłem na 17" żeby było bardziej komfortowo. Ale coś za coś, pewność prowadzenia nie do pobicia, jeszcze nie miałem auta które tak doskonale by się prowadziło. Dość powiedzieć, że przy ok. 200km/h koło Lipska...
4,0
~Mariusz
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Bardzo twarde zawieszenie na zakretach spisuje sie swietnie, ale o komforcie limuzyny nie ma mowy. Moim zdaniem, zbyt mocno podskakuje na nierownosciach, typowych dla polskich drog. Za to naped 4x4, ABS, ukad kontroli trakcji, krotka droga hamowania, duza srednica kol i wysoki przeswit zapewniaja maksymalna pewnosc prowadzenia. Jest to szczegolnie zauwazalne w trudnych warunkach i trudniejszym terenie (na sniegu, wertepy, gory). Jazda w...
5,0
~Filip
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Porównywany w prowadzeniu do Cayenne, świetnie prowadzący się czołg, ma się wrażenie jazdy raczej dużym kombi niż wielkim, ciężkim suv-em. Sztywne ale jeszcze komfortowe (na kołach r19 bez RF, na RF tragedia). Tylne zawieszenie bardzo trwałe, przednie odrobine mniej ale wciąż nie jest źle. Seryjne hamulce trochę małe do tego auta, wymiana samych hamulców tylnych na wersję wentylowaną pomaga mocno, zestaw z wersji IS i zapominamy o hamulcach.
4,0
~Sosna
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Tutaj jak poprzednicy: tył czołg, przód trochę filigranowy, na niemieckich drogach pewnie wytrzyma, na wrocławskich dziurach wahacze szybko się poddają. Wspomaganie bez zarzutu oprócz pocenia się węży olejowych, bez wycieków ale jak chcesz mieć ideał to denerwuje - nowe węże już nie do dostania, trzeba zaciskać na zamówienie.
5,0
~legwan000
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Nikt pewnie nie spodziewa się, że tak wielki samochód może tak doskonale się prowadzić ! Układ kierowniczy pozwala mi wyczuć strukturę molekularną każdego kamyczka po którym te wielkie 19 calowe koła przejadą - x5 daje tą niezwykłą możliwość wyczucia podłoża
5,0
~Tomasz
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Nikt pewnie nie spodziewa się, że tak wielki samochód może tak doskonale się prowadzić ! Układ kierowniczy pozwala mi wyczuć strukturę molekularną każdego kamyczka po którym te wielkie 19 calowe koła przejadą - x5 daje tą niezwykłą możliwość wyczucia podłoża
5,0
~Marcin
BMW X5 E53
SUV 3.0i 231KM 170kW
Tu daje 5 m pakietowe zawieszenie bajka przy SUV a właściwe (SAV bo tak bmw ochrzcilo ta 1 generacje) żeby nacisk polozyc na sport. Mega trzyma się zakrętów autem nie buja, jest sztywna (wszystko wymienione, poustawiane i zadbane u mnie)
5,0
~Remi
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Auto prowadzi się stabilnie, precyzyjnie i przewidywalnie. Mam zawieszenie pneumatyczne i jestem zaskoczony jego twardością. Obawiałem się przed zakupem, że będzie bardziej bujać, a jest naprawdę dobrze, i to mimo wysokich opon 235/65/17.
BMW X5 E53