Szukaj

Lista ocen BMW X5 E53 (44) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Nie zaluje ani jednej wydanej zlotowki. Skoro mowa o uzywanych X5, to mozna spotkac troche tansze BMW X5 3.0 i lepiej wyposazone z benzynowymi silnikami, sprowadzone z USA. Ja po wielu podejsciach doszedlem do wniosku, ze okazji nie ma i niestety trzeba zaplacic wiecej niz sie wstepnie planowalo. Jezeli ktos juz rozwaza zakup samochodu sprowadzonego z USA, to polecam wczesniej nabyc raport historii pojazdu na stronie CARFAX. Tam jest sporo...
4,0
~Mariusz Trójmiasto
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Uważam, że stosunek cena/jakość jest bardzo korzystny. Należy jednak bardzo uważać na zakup X5 E53 ponieważ nie są to już młode samochody, nasz rynek europejski jest nimi zawalony i rozpiętość cenowa jest ogromna. W moim przypadku w roczniku 2006 było to 33 tys zł między najdroższym a najtańszym egzemplarzem. Co najważniejsze pamiętajcie, że cena wcale nie jest odzwierciedleniem stanu technicznego. Podsumowując. Jeśli przyjmiemy, że samochód...
5,0
~Mario Mauro
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Ja zakupiłem swojego X-a za 50 tys zł w 2013 roku. Samochód wyprodukowano w listopadzie 2006. Przebieg potwierdzony 213045 km. Dołożyłem ok 5 tys zł na wymianę kilku rzeczy doprowadzając w ten sposób do stanu prawie idealnego. Moja siostra w tym samym czasie za podobną kwotę zakupiła "metalową puszkę" pt. Peugeot 5008 z 2010 roku. No nie wiem co tu napisać ale porównując te same pieniądze, które wydaliśmy na zakup naszych samochodów...
5,0
~Sosna
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Pomimo narzekania na koszty utrzymania to wydam na nią każde pieniądze. Kumple z nowych fur salonowych wsiadają do Bety i nie chcą wysiadać. To co Beta może dać Ci w zamian, poczujesz wtedy kiedy dłubniesz trochę silnik, wsiądziesz sam nad ranem i puścisz się za miasto z rozgrzanym silnikiem. Panowie... coś mi się wydaje, że łóżko czasem nie daje tyle frajdy, którą może dać Beta przy kickdownie... ;-)
5,0
~Remi
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
W tych pieniądzach dobry wybór, silnik dużo mniej problematyczny i kosztowny w serwisie niż v6 mercedesa czy vw/audi. Dobrze działająca skrzynia biegów. Solidne auto o przewidywalnych kosztach utrzymania - pod warunkiem, że mamy historię auta i wiemy jak poprzedni właściciel o nie dbał. Ja jestem bardzo zadowolony z zakupu - uważam, że nie potrzeba nic więcej do wygodnego i sprawnego poruszania się.
5,0
~Betlej
BMW X5 E53
SUV 3.0d 184KM 135kW
Cena części zmiennych jest stosunkowo niewielka w porównaniu na wartość nowego auta. Ale jeśli ktoś pragnie X5 i chce na niego wydać tyle samo co na E30 z 1994 to raczej nie ta liga. O ten samochód trzeba dbać szczególnie, iż nie jest to auto terenowe a często nim jeżdżę po lesie więc jak ktoś chce mieć luksusowego niedrogiego SUVA do lasu to chyba najlepszy wybór spośród dostępnych na rynku modeli.
3,0
~tomkot
BMW X5 E53
SUV 3.0d 184KM 135kW
no i tu mamy problem, gdyż cena X5 jest dość znacząca i porównując ją do innych BMW z tego samego okresu mające tą samą jakość to cena X5 jest wygórowana, ale za dobre auta (czytaj: popularne) trzeba zapłacić, jedynym plusem jest fakt że ceny X-ów trzymają się więc i przt odsprzedaży będzie można dobrze zarobić na aucie (napewno mocno nie dostanie się po tyłku)
4,0
~Martin
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Ocena składa się z dwóch: \"5-bardzo dobrze\" dla 6 letniego samochodu, jaki kupiłem (teraz ma 8 lat, jego cena katalogowa to ok. 70 tyś. zł, i uważam, że to nadal bardzo dobra oferta / warto). i \"2 albo 3-przeciętnie\" dla nowych samochodów, bo 300 tyś. za samochód, jaki by nie był, to pomyłka.
4,0
~Matt
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
No cóż, to drogi samochód i w zakupie i w utrzymaniu. Koszt paliwa, koszty ubezpieczenia raczej z górnej półki, ale tak to jest przy dużym SUVie. Ceny części zamiennych typu filtry, hamulce, opony nie zabijają, ale np. do wymiany oleju potrzeba 7-8L.
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53
Średni koszt przejechania 100 km
46,33 zł
11,0
l/100km
14,3
l/100km
16,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~ivo
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
w latach debiutu nie do pobicia, dzis juz troche przestarzaly, konkurencja poszla na przod i za te same i nie male pieniadze oferuje "cos" wiecej. Chyba ostani model prawdziwego,poczciwego BMW. Czekamy z "obawa" na nastepce, oby nie kolejnego dziwolaga. . .
BMW X5 E53