Szukaj

Lista ocen BMW X5 E53 (57) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Sosna
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Tragedia... I tragedią pogania... wiedziałem że będzie droga w utrzymaniu, było stanowisko, było sianko, Betula była niezauważalna. Ale jak to bywa, kasa się skończyła i w 3 m-ce Betka prawie mnie wyfikołkowała finansowo. Jest strasznie i potwornie droga w utrzymaniu. Jeśli na ulicy widzisz E53 w idealnym stanie, która gada lepiej niż najnowsze dizle z salonu to wiedz, ze właściciel sypie na nią CO MIESIĄC ze 2-3 kafle. To dużo, to strasznie...
4,0
~Mariusz
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Nie mam doswiadczenia w eksploatacji innych SUVow. Bez sensu porownywac ze zwyklymi osobowkami. Zuzycie paliwa jest oczywiscie wieksze ze wzgledu na pojemnosc silnika, naped 4x4, duza mase i malo oplywowy ksztalt nadwozia. Mimo to uwazam na podstawie danych na tej stronie, ze trudno o mniejsze spalanie w konkurenyjnych modelach. Srednie spalanie (glownie miasto + trasa) wskazywane najczesciej przez komputer mojego X5 wynosi 11.3 l/100km....
3,0
~Martin
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Słaba ocena jest raczej oceną dla tej klasy/typu samochodów, niż dla konkretnego modelu. Trzeba pamiętać, że to stały napęd 4x4. Subaru Forester palił mi 15 litrów/100 km, a był to daleko mniejszy i lżejszy samochód (BMW to 2,5 tony ;). BMW pali mi: - w Warszawie 18 litrów w porannych korkach, 16 w popołudniowo/wczesnowieczornych. - 15-16 w Radomiu - 12 na trasie Warszawa-Radom, jazda dość szybka ale płynna. Przeglądy - proponuję...
4,0
~Matt
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
No cóż, nie jest to mistrz jazdy o kropelce, auto lubi wypić ;-) średnie spalanie z całego okresu eksploatacji to 11.4, a wcale nie mam jakiejś szczególnie ciężkiej nogi. Większość mojej jazdy to trasy, dużo naszych autostrad z prędkościami rzędu 140-150km/h. Jazda autostradowa z prędkością pod 200km/h = spalanie 12 z haczykiem. Miasto trudno mi określić, bo rzadko jeżdżę tylko po mieście. Ogólnie biorąc jednak pod uwagę ciężar auta,...
4,0
~Mario Mauro
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Zanim cokolwiek tu napiszemy to przypomnijmy sobie jaki rodzaj samochodu oceniamy. Moim zdaniem jest on bardzo drogi w eksploatacji. Ale jeśli chcemy aby służył nam dobrze i niezawodnie to tak właśnie musi być. Kupując ten samochód doskonale zdawałem sobie z tego sprawę. Także stąd moja ocena. Doskonale było by gdyby koszty utrzymania kształtowały by się na poziomie utrzymania VW Golf III ale nie liczcie na to. BMW X5 E53 = frajda z jazdy,...
5,0
~Robert
BMW X5 E53
SUV 3.0i 231KM 170kW
bałem się na początku że drogie nie kupuj bo masakra z kosztami.....tak mówili doradcy którzy nigdy nie mieli E53 a prawda jest taka komplet tarcz i klocków hamulcowych przód - 400 zł komplet tarcz klocków i szczek tył - 700 zł czujniki hamulców - 20 zł mówie o dobrych zamiennikach które 30 tys lekko dadzą radę dyfer przód używany - od 300-600 zł i o czym tu gadać - fakt można kupic nowe oryginalne częsci w serwisie ale czy to ma...
4,0
~Mariusz Trójmiasto
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Powiem tak. Ja przed zakupem zdawałem sobie sprawę, że będzie to bardzo drogi w utrzymaniu samochód. Brałem jednak pod uwagę serwis tylko na oryginalnych częściach i dobrych materiałach eksploatacyjnych. Trzeba jednak szczerze powiedzieć, iż samochodu takiego jak X5 nie da się eksploatować za koszt równy eksploatacji VW Golfa 4. Ja osobiście uważam, że koszty utrzymania takiego samochodu są na poziomie dobrym.
4,0
~Zinadi
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Pali jak smok, ale to w końcu suw. Jak na te osiągi to tragedii nie ma miasto - benzyna 18-21litrów a gazu 21-25litrów średnio- -II- 14-18-II- gazu 19-22-II- trasa - -II- 12-18-II- gazu 16-22-II- mniejsze wyniki to spokojna jazda a wyższe to naprawdę ostra jazda, a na trasie to nawet 215 przez cały czas; ale to na auto banie oczywiście:)
5,0
~Remi
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Nie jest źle jak na SUV-a tej klasy. Części nie są przesadnie drogie, do tego łatwo dostępne. Wybieram tylko części dobrej jakości, olej zmieniam co 12-13tys. Samochód nie jest awaryjny, żadnych problemów, w zasadzie tylko eksploatacyjne sprawy. Jest to auto relatywnie proste jeśli chodzi o elektronikę, nic się też z nią nie dzieje.
3,0
~zs
BMW X5 E53
SUV 3.0d 184KM 135kW
x palil mi 10 l co bym nie robil czy jezdzilem po trasie po okolo 120-130 km/h czy miasto to zawsze 10 ale tez nie oszczedzalem ale tez nie meczylem jej na biegach swobodna jazda co do przegladow to robilem po warsztatach i ceny czesci sa ok jak na bmw a robocizna rózna zalezy od warsztatu czasami kasuja za sama klase auta
BMW X5 E53