Szukaj

Lista ocen BMW X5 E53 (50) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Filipoo
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Pod względem awaryjności auto koszmar,kupione używane z servisu bmw z roczną gwarancją.Podczas ośmiomiesięcznej eksploatacji wymiana skrzyni xdrive,tarcz hamulcowych,klocków z przodu[podobno wykrzywiły sie po wjechaniu w kałuże k-wa takie rzeczy tylo w bmw]wymiana elementów zawieszenia przód,wymiana sprzęgła które się dosłownie rozsypało.Koszt napraw 5200 euro[faktóry do wglądu].Szczerze odradzam taki zakup,mimo iż auto prowdzi się doskonale...
1,0
~Szymek
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Koszmar. Ostatnio unikam jeżdżenia tym autem. Dał mi ostro w kość .Fajnie , ze nie jest to moje jedyne auto. miałem już dość dużo aut, nawet powypadkowych, ale ten sprawił mi największy problem. Cieszę się ze nie osiwialem przez niego. W związku z awariami mam uraz do marki. Sorry , ale muszę to powiedzieć nawet za polowe tej ceny która za niego zapłaciłem , nie kupił bym go. To jest auto dla maniakow marki skłonnych wydać każde pieniądze dla...
4,0
~Martin
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Pali mi się permanentnie żółta kontrolka silnika (\"pogorszona jakość spalin\"), sugerująca możliwość zbliżającej się naprawy. Ale w serwisie autoryzowanym BMW po podlaczeniu do komputera nie stwierdzili żadnych błędów twierdząc, że to najprawdopodobniej jakiś chwilowy (tzn. wiedzieli jaki chwilowy w danym przypadku) powoduje trwałą aktywację kontrolki, ktora powinna gasnąć. Niestety, po zresetowaniu przez serwis wskazania kontrolka wskakuje...
3,0
~Zinadi
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
drobiazgi się psuja niestety, klamka(układ zamka) 240zł nivo tył 780zł szt.1 chłodnica 550zł ceny bez kosztów wymiany może nie jest drogo ale jak na takie auto to nie przystoi się tak psuć. Wiem że audi w cenach części jest 2-3 razy droższe w serwisie denerwuje mnie układ elektryczny( błędy) Ważne!!! jeżeli przestają działać np. otwieranie zamków, regulacja kierownicy, czy wyskakują blędy to może to być spowodowane rozładowanym...
4,0
~Mario Mauro
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Daje ocenę "dobrze" ponieważ jest jedna "pierdoła", która dział mi na nerwy i muszę się nią zająć. Chodzi mianowicie o blokujący się czasem zamek tylnych lewych drzwi. Raz na 50 zamknięć/otwarć zablokuje się i drzwi nie chcą się otworzyć. Trzeba wtedy pobawić się parę razy centralnym zamkiem i jest ok. Myślę jednak że nie jest to jakiś wielki problem i zostanie wkrótce usunięty niewielkim nakładem finansowym
1,0
~czem
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
jak padal deszcz potrafila sie otwierac pokrywa bagaznika - serwis nie poradzil sobie , gasla nie wiadomo dlaczego -trzy miesiace szukali to byla stacyjka , chek zapalal sie regularnie z powodu katalzatorow mimo ich wymiany , nigdy nie bylo wiadomo co sie zaswieci- i co przestanie dzialac . wybita boczna szyba i uszkodzony podnosnik samochod stal tryz tygodnie w serwisie na ostrobramskeij
4,0
~Mariusz
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Zbyt krotko uzytkuje samochod, aby miarodajnie ocenic. Na razie nic sie nie psuje. Jedyne co, to wibracje kolumny kierownicy na biegu jalowym (stan zastany i trudno teraz stwierdzic, czy to drobiazg czy cos powaznego). Usterka diagnozowana w dwoch niezaleznych serwisach bez rozwiazania problemu, choc okreslono wibracje jako zbyt duze, nawet jak na diesla.
5,0
~Matt
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Poza wymianą świec żarowych i sterownika, nie musiałem naprawiać nic, czego bym sam nie zepsuł ;-) Aha, po 8 latach wyrobiły się uszczelki w pneumatyce i zaczęły się nieszczelności, ale wymieniłem wszystkie na nowe, sztuka kosztowała 20gr a pneumatyka działa jak nowa. Poza tym wszystko działa, auto jeździ jak nowe.
3,0
~Guardian
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Uszkodzony przekaźnik na płycie DDE (auto nie zapalało), przestały działać elektrycznie składane lusterka, pojawiły się ślady korozji pod odpryskami od kamyków na przedniej klapie, choć auto nie było lakierowane, spalone styki na listwie do oświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej (bolączka E53)
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53
Średni koszt przejechania 100 km
46,33 zł
11,0
l/100km
14,3
l/100km
16,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~ivo
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
i tu wszystko sie konczy, glowna przyczyna to userki w elektronice drobne ale meczace i nie do wyelimiowania, jak cos sie zepsuje to po naprawie i tak masz swiadomosc ze jest to chwilowe. Zawieszenie nie wytzymuje dziur, nasze drogi to nie niemieckie autostrady
BMW X5 E53