Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (21) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Ogólnie OK, jedynym minusem jest to że aby wyłączyć klimę z tyłu trzeba to robić z menu; dlatego to tak irytuje ponieważ raz wyłączona klima z tyłu po 2-3 dniach znowu sama się załącza. To tak jak z systemem start-stop, wyłączysz a po ponownym uruchomieniu silnika system znów jest aktywny, tyle tylko że można go wyłączyć jednym przyciskiem. Oprócz tego ambient air uważam za zbędny gadżet, wkłady wyczerpują się bardzo szybko i w dodatku w...
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Ogrzewanie postojowe opcjonalne działa bardzo sprawnie i szybko nagrzewa się wnętrze, nawet podczas niskich temperatur poniżej -20st.C. Niestety nie ogrzewany jest blok silnika. Klimatyzacja działa sprawnie, choć w ustawieniu automatycznym prędkość wentylatora mogłaby działać sprawniej, póki co nie jest źle, zawsze można podwyższyć ręcznie i wrócić do ustawień auto.
5,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Jak do tej pory nie miałem okazji używać auta w bardzo niskich lub bardzo wysokich temperaturach, przy obecnych układ ogrzewania/klimatyzacji radzi sobie poprawnie. Zauważyłem, że po zgaszeniu silnika dosyć często włącza się wentylator chłodnicy i pracuje na wysokich obrotach przez około 5 minut.
4,0
~Joe2024
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540d 320KM 235kW
Ogrzewanie foteli mogłoby być szybsze i bardziej wydajne, podobnie wentylacja. Model e60 lepiej sobie z tym radził. Nawiewy powietrza z przodu i z tyłu działają bez zarzutów o każdej porze roku.
4,0
~bombek1982
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520i 184KM 135kW
Żaluzje w atrapie chłodnicy mają poprawiać szybkość nagrzewania się kabiny, ale chyba nie do końca spełniają swoje zadanie. Odparowanie szyby przedniej szybkie, szyby z tyłu raczej wolne.
4,0
~Michael
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Działa wydajnie, bez zastrzeżeń. Odejmuję gwiazdkę za pokrętło, które kiedyś było na środku konsoli do dostosowania temperatury nawiewu na górne partie. Teraz trzeba kliknąć przycisk Menu - itd...
3,0
~Lukiluk
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Klima czasem bucha ciepłym powietrzem od tak. Ustawienie nawiewu tylko na "tułów" nie daje takiego strumienia mocnego jakiego bym oczekiwał i jaki miałem w poprzednich autach.
5,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Wszystko gra. W aucie jest ciepło w kilka minut. Jedyne do czego można by mieć problem to to że za długo odparowują lusterka z wody ale znowu się czepiam pewnie.
3,0
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Tu jest troszkę gorzej... W porównaniu z moją F10 to ogrzewanie foteli słabsze, klimatyzacja chyba mniej wydajna, system wentylacji foteli działa bardzo słabo. Webasto świetne
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,8
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~M
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540i 340KM 250kW
Ogrzewanie i klimatyzacja działają bardzo efektywnie, jedyny minus za wentylację foteli, nawet na najwyższym poziomie jest słabo wyczuwalna
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna