Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (27) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo płynna bardzo szybka nigdy nie szarpla zmiany biegów nie wyczuwalne. Stwierdzam że zakup opcji łopatek przy kierownicy nie ma sensu bo i tak się z tego nie korzysta. Skrzynia bardzo ładnie daje sobie radę sama. Nie wydaje mi się żeby można było szybciej jeździć na łopatkach niż auto. Jedynie jak ktoś ma ciągawke do manualnej skrzyni biegów a tak po co.
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
8 biegowy automat jest super, mimo łopatek nie ma potrzeby ingerencji w jej działanie. W trybie comfort stara się oszczędzać paliwo i trzyma minimalne obroty, po dodaniu gazu od razu redukuje, żadnych szarpnięć. Bardzo dobry automat. Świetne połączenie tego silnika, skrzyni i napędu Xdrive
5,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Skrzynia działa bardzo szybko, mimo, że to nie dwusprzęgłówka (do niej trochę jej jednak brakuje), jeżdżę cały czas w trybie sport, w trybie comfort i eco zbyt wcześnie zmienia przełożenia. Mimo wszystko daję jej pełną ocenę
4,0
~Michael
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Świetnie dobiera biegi, czasami przy kickdownie jest moment zawahania. W trybie komfortowym płynność zmiany biegów jest rewelacyjna. Na sporcie fajnie "szarpie" :)
5,0
~M
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540i 340KM 250kW
Skrzynia wystarczająco szybka, pracuje dosyć płynnie, duży plus za długie przełożenia - na 8 biegu przy 140km/h obroty nie przekraczają 2000
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Rewelacyjna, dopracowana, bezawaryjna, klasyczna, hydrauliczna skrzynia, która nie ma sobie równych pośród pozostałych 2-sprzęgłowych pseudo automatów.
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Automat 8 stopniowy bardzo sprawnie zmienia biegi. Próbowałem używać łopatek przy kierownicy, ale bez sensu. Nigdy więcej manualnej skrzyni biegów.
5,0
~Joe2024
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540d 320KM 235kW
Płynnie zmienia biegi i jest cicha. Trochę szarpie w trybie sportowym. Trzeba wymieniać olej co najmniej raz na 100,000 km.
1,0
~Maciek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Dramat. Przejechałem autem 15 tys km i rozsypała się skrzynia. Auto było wcześniej w jednych rękach. Serwisowane w ASO i tylko tam.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,8
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Filip K
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Nie DSG ale w użytkowaniu rewelacja. Jedynie przy hamowaniu silnikiem i zmianą łopatkami dłużej to trwa niż DSG.
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna