Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (30) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo cichy. Na postoju z zewnątrz i wewnątrz pracuje ciszej niż 3.0 tdi w a6 c7. W trakcie jazdy ma spory zapas mocy. Jadąc 150km/h praktycznie nie słychać silnika co przekłada się na to że słyszę hałas opon a takie same do tej pory w innym aucie myślałem że są ciche. Oczywiście nie będzie jeździł jak 3.0 tdi i z nim na ściganie nie ma szans ale jeśli zależy wam na normalnym pokonywaniu kilometrów to auto bardzo dobrze daje rade. Z napędem...
4,0
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
W wielu miejscach można przeczytać, że silnik 2.0 190 km to za mało do tego auta. I rzeczywiście rakieta to nie jest, gdybym miał wybierać ponownie szukałbym mocniejszej wersji. Niemniej jest w zupełności wystarczający do standardowej eksploatacji - przyspieszenie do 100 km/h poniżej 8s, a do tego bardzo ekonomiczny. Prawda jest taka, że mocy brakuje jedynie przy wyższych prędkościach na trasie. Trochę przeszkadza warkot diesla na postoju.
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Silnik w mojej opinii jest za słaby jak do tego modelu, w trójce robi robotę, tutaj wyraźnie brakuje mu tchu przy wyższych prędkościach, szczególnie, gdy jedziemy z kompletem pasażerów, do setki zbiera się bardzo sprawnie, kultura pracy jest zadowalająca (szczególnie jeśli porównujemy go z 2.0 tdi audi, który w mojej opinii po prostu charczy) spalanie również na niskim poziomie ale zdecydowanie bardziej pasowałoby tu 3.0
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Silnik bardzo dynamiczny, przyjemny dźwięk jak już wejdziemy na takie obroty że go słychać, jeżdżąc po mieście silnika podczas jazdy nie słychać - skrzynia trzyma bardzo niskie obroty - wrażenia akustyczne jak by jechało elektrykiem - tylko delikatnie szum z opon. Silnik przy spokojnej jeździe jest oszczędny. Dynamika bardzo dobra jak i w mieście jak i w trasie
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
252 KM i 350 NM przy tej masie samochodu jest optymalny dla podróży dwóch osób, max pasażerów + bagaż wymaga większej uwagi podczas wyprzedzania, ale nie ma tragedii, gdyż 8 biegów i idealna współpraca z silnikiem daje poczucie komfortu.
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Przesiadając się z bmw 320d E90 do 530d czuje się kolosalną różnicę. 6 cylindrów nawet w dieslu daje dużo frajdy. Dla porównania testowałem najmocniejszego diesla Volvo S90 231 KM (4 cylindry) niby tylko 34 KM mniej, a różnica bardzo duża.
4,0
~lemali
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
połączenie prądu z benzyną. Cisza, ekonomika. Ale też przy ruszaniu startuje od razu, nie ma opóźnienia związanego z odpaleniem. Trochę brakuje mocy przy dużych prędkościach, ale do 140 km/h spoko
5,0
~Jakub
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Wersja z miękką hybrydą do dla mnie hit. Po zainteresowaniu się jak to działa, co tankowanie nie wierzę, że może być tak mało. A jednocześnie można coś wycisnąć, jak potrzeba
5,0
~Joe2024
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540d 320KM 235kW
Ma dużą moc i elastyczność. Ruszanie spod świateł czy wyprzedzanie to sama poezja. Katalogowe przyspieszenie to 4,7 s do 100 km/h.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,8
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
To potwór, przyspiesza z dowolnej prędkości wbijając w fotel! Każde naciśniecie gazu powoduje szeroki uśmiech kierowcy:-)
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna