Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (25) - Całokształt

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Mój egzemplarz to 520xd, użytkuję go od dwóch miesięcy i po 5000 km mogę się pokusić o wstępną opinię na temat pojazdu. Auto dosyć świeże, więc myślę, że wielu zainteresowanym zakupem moja ocena może się przydać, moje poprzednie auto to a6 c7 2.0 tdi quattro 190 km s-tronic, a prywatnie posiadam e60 3.0d. Auto jak każda piątka w historii jest dopracowane pod względem technicznym, standardem są systemy wykrywania pieszych czy hamowania...
5,0
~Jakub
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny, cichy, "płynący". Moje pierwsze BMW, wypożyczony na długi okres. I po kilku tys. km rozważałbym zakup, choć zamówiłem coś innego. Oczekiwałem trochę sportowego zacięcia, a jest to bardziej spokojna limuzyna, bardzo bujająca, miękka. Porównując do Arteona raczej mniejszy i bardziej dziadkowóz, ale ma swoje zalety. Śmieszne spalanie i cichy. Dla wyników spalania - jeżdżę tylko w trasie. Przez pierwsze 5-7km pokazuje dużo,...
5,0
~KrzyGra
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
Samochód kupiłem używany i użytkuję go już rok. Przez ten czas nie było żadnych mniejszych ani większych problemów (oprócz wymiany chłodnicy EGR dokonanej podczas standardowego serwisu). W trakcie tego roku wymieniłem klocki i przednie tarcze hamulcowe (była głęboka rysa na jednej z nich). Super sprawuje się podczas jazdy po mieście jak i na trasie, silnik, przeniesienie napędu, jak dla mnie rewelacja. Bagażnik naprawdę spory, wcześniej miałem...
5,0
~Joe2024
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540d 320KM 235kW
Samochód ma prawie same zalety, Cechuje się świetnymi osiągami i niewiele spala paliwa, a przy spokojnej jeździe można na pełnym zbiorniku przejechać 1000 km. Poza tym bardzo dobrze wygląda, zwłaszcza w pakiecie M, który posiadam. Świetnie też hamuje, a mam sportowe hamulce, podobnie jak skrzynię biegów. Sportowe zawieszenie oraz bardzo dobre wyciszenie najbardziej mnie zaskoczyły w tym samochodzie. Jest też zasadniczo bezawaryjny. Jedynie...
5,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 525d 231KM 170kW
525d to komfortowa limuzyna ale... nie daje takiej frajdy z jazdy jak 428i. Auto rozpędza się ale nie przyspiesza. Żałuję, że nie kupiłem 530d lub 540d. Przyżydziłem 100 tyś. dopłaty i się męczę, startując spod świateł. Zalecam wentylację w fotelach. Skóra się klei. Auto ma jednak 1 SUPER zaletę . Na baku można przejechać średnio 700 km ,w zależności od stylu. Np. Łódź-Kolonia, 140-160 przelotowa , bez tankowania. Na razie bez usterek.
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Siedząc w aucie czujemy że siedzimy w porządnym aucie, świetne wykonanie, rozsądne spalanie, bardzo dobry napęd Xdrive, świetna skrzynia biegów. Zastanawiałem się czy xdrive nie zepsuje auta - na pewno nie, jestem bardzo zadowolony że wybrałem wersję z tym napędem, wcześniej jeździłem autem tylno napędowym i zimą kontrola trakcji bardzo często się zapalała - teraz auto sunie jak przyklejone. W 100% zachęcam do tego napędu jak i całego auta.
4,0
~Filip K
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Jestem zadowolony choć jak się Panamerą przejechałem to stwierdzam, że jednak źle wybrałem :) Czasy dobrej jakości mamy już dawno za sobą. DAWNO !!! Fotel kierowcy trzeszczał - zrobili. Trzeszczy coś w tunelu (tam gdzie tylny nawiew). Jak muzyka leci i jadę szybko to nie słyszę ale wkurza. Muszę zgłosić. Bak mógł by być większy. Ale jestem zadowolony. Silnik, wygląd, fotele na plus. Audio, wnętrze E classa ładniejsza.
5,0
~Michael
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Posiadam 530i i po ponad roku muszę powiedzieć, że jest to jedno z lepszych BMW, którymi miałem okazję jeździć - czy to w poprzednich latach czy na eventach typu BMW Driving Experience. Moje poprzednie BMW, które użytkowałem intensywnie to F10 520d. Jeżeli chodzi o szybkość i zwinność to nie można ich porównać. Zdecydowanie lepsza nowa generacja, ale silnik znacznie mocniejszy. Zdecydowanie lepiej brzmi niż 20d.

BMW Seria 5 G30-G31 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Kolejny samochód jaki zamawiam, to BMW serii 5 z Xdrive Każda marka samochodu klasy premium jest w porządku, ale żaden nie ma tego czegoś, co ma BMW. Nigdy nie byłem fanatykiem jednej marki, co 3 lata następowała wymiana na inną markę, a teraz po raz pierwszy zamawiam tę samą markę i co najważniejsze, ten sam model i wydaje mi się, że nastąpiła wewnętrzna transformacja -może to właśnie fanatyzm ?
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna