Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting (15) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jeśli chodzi o bieżącą obsługę serwisową, to jest bardzo drogo, nawet poza ASO, przykładowo wymiana przednich hamulców w nieautoryzowanym serwisie w Warszawie to koszt na poziomie 2500 zł brutto, moim zdaniem to bardzo wysoka cena. Na plus spalanie, to ciężkie auto z automatem i napędem na cztery koła, a średnia z dystrybutora przez cały okres użytkowania to 8,32l/100 km, auto było użytkowane w ogromnej większości na drogach szybkiego ruchu z...
3,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Przecież to BMW. Czy nowe, czy używane - zawsze coś się dzieje. Mnie osobiście po prostu wk...wia aktywny tempomat i drgająca kierownica. O ile kierę można wyłączyć - o tyle radar ACC do cholerstwo jakich mało. Popada deszczyk - wyłącza się, wymyjesz samochód na myjni - wyłącza się. Jedziesz autostradą - tempomat załączony - z przodu hen hen gdzieś daleko pojawia się auto - ta menda już widzi i zaczyna hamować. Mówię Wam ludzie - z daleko od...
4,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
Zakładam ze przez 3 lata nie będzie wszystko jest w pakiecie wymiana oleju i serwis . Jedynie części eksploatacyjne jak klocki tarcze itp. ale nie miałem okazji jeszcze tego doświadczyć . Sprawdzałem koszt wymiany oleju jest OK bo wg kompa co 30kkm to lekka przesada moim zdaniem . Jedno co mnie rozwaliło to koszt przekładki opon na zimowe runflat 500pln :)
4,0
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Wiadomo dobre auto musi kosztować i jego koszt utrzymania jest wyższy od przeciętnego samochodu, ale zważając na fakt zupełnej bezawaryjności te koszty są w normie. Wiadomo okresowe przeglądy, zmiana olejów, filtrów czy klocków ale to wykonać trzeba w każdym aucie a koszt uzależniony od miejsca gdzie się to robi.
5,0
~ArtX
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
Do tej pory trudno ocenić ponieważ wszystkie naprawy były wykonywane w ramach gwarancji i jej dodatkowego przedłużenia do 5lat/200.000km
4,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Drogie ze wskazaniem na bardzo drogie ...samochód na gwarancji. Montaż fabrycznego haka w ASO 9500 zł ( dodam że nie sterowanego elektrycznie !!! )
4,0
~Zawiedziony
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Nie są jakieś kosmiczne jest to moja czwarta marka premium i do zniesienia choć w dwóch wcześniejszych miałem taniej.
5,0
~BMWF10
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Na stacji paliw nieustający rogal na twarzy pod dystrybutorem ! Koszt paliwa jak w 1000 cm Pb w niewielkim aucie miejskim.
4,0
~Michal
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW
Klocki serwis itp w normalnych cenach, ale jedna przednia tarcza £180/szt także mega drogo
4,0
~matteoPL
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
Mimo ekonomicznej jazdy, ciężko zejśc poniżej 6,2 l w mieście, w trasie 5-6 litrów spokojnie można otrzymać
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting