Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (44) - Karoseria

Na liście zabraknie 682 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
No cóż... Czas niestety działa na niekorzyść każdego auta. I E39 nie jest tu wyjątkiem. Każdy posiadacz touringa będzie miał tylną klapę i ramkę szyby do wymiany. O ile już tego nie zrobił. Moja klapa jest do uratowania ale ramka nadaję się tylko na złom. Na szczęście udało się kupić nową w idealnym tanie. Nie powiem wam ile za nią dałem ( żonie też nie mówiłem :D ) A reszta? Mam też do zrobienia ranty drzwi i na progach też już widać upływ...
3,0
~rianadrian1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
E39 ma niestety wiele miejsc w których jeśli nie ma rdzy oznacza to, że owy egzemplarz był garażowany/dbany. Klapa bagażnika oraz pod nią na listwie. Jeśli chodzi o nadkola u mnie nie zauważyłem pojawiła się tylko na tylnym prawym nadkolu ale tam akurat była jakaś przygoda poza tym pozostałe nadkola bez grama rdzy. Progi jak w każdym aucie w końcu się rumienić.
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jak na 20 latka to karoseria się w miarę dobrze trzyma. Inne tańsze auta i młodsze mogły pozazdrościć. Jedyny słaby punkt to tylna klapa bagażnika. Niezależnie jaki to rok, w pewnym momencie wyskakują pęcherze. Jak swój oddawałem na sprzedaż, oprócz klapy, zrobiła się także dziura w progu przy wymianie koła. Różne oznaki korozji można było tez dostrzec przy relingach i przy oknach.
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Typowo dla BMW z przełomu lat 90/00 gnijące podłogi to standard, oglądałem 2 przed moją sztuką to dosłownie nie miały progów, czy nadkoli. W mojej z tyłu kwadraty pod lewarek powpadały, także progi też mam do wymiany. Na pewno pod tym względem są lepsze od e36/e46, bo czasem jeszcze idzie zobaczyć nie zgnitą na ulicy.
5,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Ehh... ten design... ostatnie prawdziwe bmw:) charakter i agresja gdy trzeba przyspieszyc, a jak nie to robi sie spokojnym dostojnym sedanem klasy premium. Blachy nie rdzewieja mimo parkowania juz 3 rok pod chmurka. Do tego sa grube i byle galazka ich nie uszkodzi. Po prostu solidne auto na kolejne lata :)
5,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Ostatnie egzemplarze mają już po 15 lat, więc gdzieniegdzie pojawia się rdza. Większość egzemplarzy dostępnych na rynku było tu i tam malowanych, tego się nie da uniknąć. Jednak w przeciwieństwie do modeli przed face-liftingiem, tutaj wszystkie elementy karoseryjne są bardzo dobrze spasowane.
3,0
~Tomasz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Z wiekiem i wraz z kolejnymi kilometrami przybywa odprysków na masce. Dolne ranty przednich drzwi zaatakowane przez korozję. Rdza pojawia się również na innych miejscach karoserii, jak też od spodu auta ( tam jednak puki co nie zagrażając bezpieczeństwu jazdy).
4,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
ogólnie linia stylistyka bardzo charakterne auto z pazurem problem korozji mój egzemplarz spędził dużo czasu w dani wymaga poprawy tyłu błotniki tylne narożniki koło klapy temat będę naprawiał ale w końcu to ma 17 lat więc nie jest zle
4,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Blachy bardzo grube nie to co dzisiejsze "papierowe" samochody. U mnie korozja najpierw wzieła lekko progi i wewnętrzną cześć przedniej maski, a wiem że zdarzają się także korozje tylnej klapy bagażnika ja osobiście nie miałem m z tym problemu.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Misiundzio
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Standard to ruda na klapie w miejscu uchwytu, kiepsko zaprojektowane spawy drzwi z przodu, progi po wymianie te z tyłu. Blachą auto obdzieliłoby parę współczesnych Mazd..
BMW Seria 5 E39