Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (286) - Ergonomia

Na liście zabraknie 440 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
W e39 wszystko jest na swoim miejscu. Już od pierwszej chwili intuicyjnie sięgamy do przycisków i pokręteł nie zwracając uwagi gdzie one się znajdują. Deska rozdzielcza wydaję się uboga ale zawiera wszystko co jest niezbędne. Nie to samo co opel, toyota albo renault gdzie jest pierdyliat przycisków i potrzeba godzine z instrukcją żeby się tego nauczyć. Dobre rozwiązanie dla pozerów i gadżeciarzy. Zegary przejrzyste i czytelne. Podświetlanie...
5,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Wzór do naśladowania . Nawet w nowej F10 czuć te podobieństwo i naśladownictwo modelu E39 ponieważ deska jest wykonana z bardzo dorej jakości tworzyw które bez znaczenia na wiek ,przebieg kolor czy cholera wie co jeszcze, zachowuje się jakby samochód wyjechał wczoraj z fabryki i to jest właśnie pięta achillesowa potencjalnych kupców tego modelu ponieważ często przebieg i stan pojadu weryfikuje się zwracając uwage na zużycie poszczególnych...
5,0
~roger4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
prawie że idealnie, brakuje przycisku na kierownicy do włączania klimy i to mnie drażni. Ja niestety nie mam uchwytów na kubek i już kilka razy wylałem kole na tunel środkowy i fotel. Komputer pokazujący która żarówka jest spalona i że mało płynu w spryskiwaczach to przydatna rzecz. Czujnik niskiego stanu oleju tez dobre rozwiązanie. Możliwość zaprogramowania aby światła długie robiły jako dzienne, jak również po zamknięciu samochodu aby się...
5,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Już od dawna wiedziałem,że BMW w sprawie ergonomii to prawdziwi mistrzowie. Pozycja za kierownicą, sportowe siedzenia, mistrzowskie wielkie guziki- na miejscu i tam gdzie ich się spodziewałem. obsługa wszystkich funkcji- intuicyjna. Ostatnio miałem okazję skonfrontować to z mercem E-klasą- nie mówiąc o stylistyce- to panom z Merca chyba ktoś nadepnął na głowe- wszystkie funkcje skupione w jednej gałce od kierunkowskazu!!! na dodatek...
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Wszystko pod ręką i mimo wieku działa, jak nowe. Jakość wykonania i zastosowanych materiałów robi swoje. Do tego konsola jak w każdym e39 nie wymaga komentarza. Do tego wszystkiego moja to wersja \"Individuel\", więc doposażona wg uznania i zasobności kupującego. Koleś zażyczył sobie dodatkowo min.: pełne obszycie skórą wnętrza, czyli poza siedzeniami i boczkami drzwi, w skórze jest również każdy element deski rozdzielczej kolumny kierowniczej...
4,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Jak to w BMW, wszystko pod ręką i bardzo proste w obsłudze. Wszystko tam, gdzie powinno być i gdzie spodziewasz się, że będzie. Obsługa radia i tempomatu na kierownicy bardzo intuicyjna. Wygodna obsługa fotela na jego boczku. Jedna i jedyna rzecz, która może denerwować to...obsługa capholdera. No kurczę... Wszystko zrobili jak trzeba a o tej jednej rzeczy chyba zapomnieli i zrobili to na siłę . Mała puszka z napojem wchodzi i trzyma się jak...
5,0
~Bruno ; cup@op.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Mam chyba najbogatsze z możliwych wyposażenie: sterowanie w kierownicy, podgrzewane elektrycznie sterowane fotele z pamięcią, masaż w fotelach, kamera cofania, 5 szt. 9" monitorów TV,DVD, navigacja,skóry, ABS,ESC itd., fotochromatyczne wszystkie lusterka,czujniki deszczu, uchwyty na napoje, dwustrefowa elektroniczna klima,super wentylacja czasowa, vebasto,tempomat,xenony, spryskiwacze reflektorów, funkcję "przed domem", automatyczne...
5,0
~KM
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Jeżdżąc różnymi modelami BMW za każdym razem czuje się jak w domu. Mam ochotę np. podnieść temperaturę w samochodzie bądź przełączyć cokolwiek, moja ręka gdzieś sięga odruchowo i jakimś \"magicznym trafem\" sięgam dokładnie tam gdzie trzeba! Mam wrażenie, że BMW ma chyba jakiś oddzielny dział w którym tysiące pracowników cały dzień siedzą i po prostu zachowują się naturalnie łapiąc za różne ustrojstwa. Obserwuje ich bacznie grupa naukowców...
4,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
wszystko jest pod ręką, obsługa intuicyjna, niestety o punkt mniej ze względu na brak podręcznych schowków, jakaś malutka roletka przed podłokietnikiem w którą za wyjątkiem kilku bezpieczników i żaróweczek nic nie wejdzie, półka pod kierownicą można tam położyć okulary i tyle, na szczęście w boczkach drzwi jest troszkę więcej miejsca, schowek przed pasażerem też nie jest za wielki teczkę z dokumentami ciężko tam włożyć.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sajmon
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
wszystko pod ręką, przycisków w sam raz. Konsola zwrócona do kierowcy- to już klasyka. Fotele sportowe trzymają bardzo dobrze i są wygodne w długich trasach. Brakuje mi tylko elektryki i pamięci foteli. Otwierana oddzielnie szyba tylnej klapy to super sprawa. Belka z siatką i osłoną bagażnika to majstersztyk-można ją zamontować zaraz za przednimi fotelami. Trochę mały jednak bagażnik, brakuje czasem pare litrów.
BMW Seria 5 E39