Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 (81) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Mechanicznie wszystko gra. Istotna informacja! - facelifting wprowadził motor b48 który wreszcie nie ma problemów z pompą oleju i rozrządem (choć to drugie i tak trzeba będzie wymienić profilaktycznie). Dodatkowo z tego co pamiętam poprawiło się brzmienie oraz moment - z 270 na 290 niutonometrów. Przyspieszenie 0 - 100km/h - na papierze 7,2 s, o 0,1 s lepiej niż przed liftem. Wierzę na słowo, zawsze coś:-) Ale żeby nie było za różowo krążą...
Dodane 9 lat temu
1,0
~Totalna_porażka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Jeździłem spokojnie! Szanowałem auto. Jakaś nieszczelność w silniku. Koszt części do wymiany do zniesienia, ale robocizna - katastrofa! Rozszczelniła się turbosprężarka - glikol i olej dostawały się do katalizatora. Ostatnie kilometry przed naprawą wyglądały tak jakbym stawiał zasłonę dymną!!! Przy 100000km taki samochód? Zamienników katalizatora i sprężarki brak, nikt tego gówna nie regeneruje! O kosztach nie piszę, żeby się ponownie nie...
Dodane 3 lata temu
1,0
~Olsztyniaak4
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 1.6 316i 136KM 100kW
Pompa paliwa, pompa wysokiego ciśnienia,tuleje piszczące, turbina ( tu akurat chyba mitsubischi- ale wydajna i chwalona ) u mnie padła w następstwie innej awarii. Wtryski, no ale to nie projekt BMW więc pretęcha do kogoś innego. Ukad chłodzenia, przewody i złączki.( droga robocizna )
Dodane 3 lata temu
3,0
~stapoz
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Kompletnie zużyte amortyzatory (wszystkie cztery) po 100tys. (na badaniu miały poniżej 10% sprawności, po wymontowaniu można było jedną ręką je wciskać i wyciskać - nie były uszkodzone tylko zjechane). Nigdy nie miałem takiej sytuacji w żadnym samochodzie
Dodane 6 lat temu
3,0
~Pelini
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Padło przeniesienie napędu na tylną oś. Koszt naprawy W ASO 14 000 zł, całe szczęście naprawione bez problemu w ramach gwarancji. W ramach pomocy załatwiona także laweta [1500 km transport] oraz auto zastępcze. Bez gwarancji byłby płacz...
Dodane 8 lat temu
5,0
~Dominik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW
Były wymienione wahacze z przodu po 110 tys. km, bo delikatny stukał z przodu. Dodatkowo osłony amortyzatorów po 4 latach były do wymiany. Także raczej to zwykłe eksploatacyjne rzeczy.
Dodane 2 lata temu
4,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Nikt nie potrafił wytłumaczyć (BMW za miliony monet, ani serwisy geometrii) dlaczego po 2 latach samochód ścierał nierównomiernie przednie opony. Po wymianie na nowe opony miałem wątpliwość czy jedzie prosto.
Dodane 6 lat temu
3,0
~Pawson
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Ostatnio wymieniałem rozrząd, okazało się, że sprzęgło i koło dwumasowe nie jest w najlepszym stanie i też trzeba wymienić. W nieautoryzowanym serwisie to koszt około 5400 (łącznie części + robocizna).
Dodane 8 lat temu
4,0
~Czarnoskrzydly
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Nie miałem poważnych usterek z wyjątkiem awarii układu elektroniki który włączał losowo tryb awaryjny silnika. Po wymianie układu scalonego problem zniknął. Silnik bez problemu - obecnie 130 000 przebiegu
Dodane 9 lat temu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~aps
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Awaria ostrzegania przed kolizją po kilku tyg. użytkowania, trzy wizyty w serwisie, dopiero po wymianie radaru i ponownej kalibracji systemu (trzecia wizyta) problem rozwiązany (na razie).
Dodane 10 lat temu
BMW Seria 3 F30-F31-F34

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów