Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 (508) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 725 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nomad
BMW Seria 3 E36
Coupe 323 i 2.5 170KM 125kW
Oryginalnego zawieszenia niestety już nie ma, złożony jest zestaw MTS z obniżeniem. Auto prowadzi się na nim poprawnie, ale jak tylko padnie zawieszenie wracam do Sachsa lu Bilsteina oraz pro kitu Eibacha. W prowadzeniu auta czuć że z przodu jest ciężki silnik wraz z sporą ilością osprzętu. Mts nie radzi sobie z tym zestawieniem. No ale ta marka nie lubi budżetowych rozwiązań.. Zaskoczeniem jest niska cena serwisowania zawieszenia, jak na taką...
5,0
~piotrek1979@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 328 i 193KM 142kW
Zawieszenie w 100% oryginalne i moim zdaniem nie ma co poprawiać. Samochód prowadzi się bardzo dobrze, przewidywalny i łatwy do wyczucia, ma tendencję do nadsterowości, ale wcześniej daje o tym znać, więc można odpowiednio wcześnie zareagować. Jeżeli przesadzisz z gazem w zakręcie i w porę nie zareagujesz, może być już za późno. Dla początkujących kierowców zdecydowanie polecam słabsze modele. Kontrola trakcji przydaje się na śliskiej...
4,0
~Paweł1987
BMW Seria 3 E36
Compact 316 i 102KM 75kW
Jeśli chodzi o jazdę na suchej nawierzchni to super...szczególnie trzymanie się na zakrętach przy większych prędkościach. Cari na niektórych musiałem zwalniać do 80km bo się mocno \"kołysała\" za to BMW te same zakręty pokonuje z prędkością nawet 120km/h i trzyma się jak przyklejona a 40 km różnicy to już trochę jest. Za to przesiadka z przednionapędowca do bawarskiej maszyny wychodzi lekko \"bokiem\" na piasku czy zwilżonej...
5,0
~don-kojote
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Standardowe zawieszenie jest wystarczajaco dobre zeby sie bezpiecznie i komfortowo poruszac. Na temat zawieszenia standardowego niewiele moge powiedziec gdyz po zakupie mojej bawarki, pierwsze co zrobilem to wymienilem zawieszenie na sportowe (gwintowane) od znanego producenta KONI z serii SILVERLINE X. Moje E36 zblizylo sie do gleby 70mm z przodu i 60mm z tylu, ale jest mozliwosc regulacji bo jak juz powiedzialem jest to zawieszenie...
3,0
~adamski
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Zimą KATASTROFA !!! gdy sie ma slabe zimowki to trzeba ciagle latac z lopatka i piaskiem zeby odkopywac ! Troche sniegu czy lodu i nie pojedzie po sniegu a na zakretach nawet przy 5km/h moze zazucic. Dlatego podstawa sa NOWE DOBRE opony zimowe. Bez nich klopoty morowane. Ten tylny naped dal mi sie we znaki tamtej zimy oj dal. Jak chcesz sie pozbyc tesciowej to wsadz ja w sniezna zima do beemki i załoz letnie opony. Więcej juz jej zywej nie...
4,0
~pawelpiasta@o2.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Dobre trzymanie w lecie, można nie hamować przed zakrętami:) lecz komfortu brak. Czuć najdrobniejszą dziurkę w asfalcie (bardzo twarde zawieszenie) nawet na standardowych oponach. W zimie kiepsko, tylnonapędowe Volvo jeździło po śniegu dużo lepiej. Jeśli ktoś lubi szybką i dynamiczną jazdę, to będzie zadowolony, jeśli natomiast preferuje komfort to nie do przyjęcia. Niemiłym zaskoczeniem jest duża czułość na koleiny, lepiej zawsze mieć obie...
5,0
~oldhondafan
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 100KM 74kW
Przypadek sprawił, że moją Hondę Civic rozbił kolega. Potrzebowałem auta na szybko i trafiło mi się 316i za czapkę drobnych:) Jako zwolennik japończyków nie byłem faktem zachwycony, ale... Po pierwszej przejażdżce zmieniam zdanie o 180*! Auto mimo seryjnego zawieszenia prowadzi się doskonale trzyma się drogi. Podsterowności nie zauważyłem, nadsterowność na życzenie. Zero myszkowania na koleinach, zero \"wyrywania z rąk kierownicy\" - nigdy...
5,0
~MatiBMW
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
Zawieszenie oryginalny m-technik nie wytłuczony w świetnym stanie , niski(uwaga na koleiny po ciężarówkach), bardzo duża przyczepność na zakrętach dosłownie na trasie zaczynamy doceniać możliwości tego bądz co bądz starego samochodu dosłownie pożeramy zakrety i wyprzedamy cięzarówki bez zbędnych niepotrzebnych manewrów ciągle mamy ochote na więcej, po dziurach przelatujemy, komfort bardzo duży, hamulce brzytwy. Założona rozpórka na kielichy,...
4,0
~waldemar
BMW Seria 3 E36
Compact 316 i 102KM 75kW
Auto sztywne, może nawet troche za sztywne jak na polskie drogi, traciło się na komforcie prowadzenia, Za to w zakrętach był mistrz. Z racji że jednostka niewielka z ścigając się z niektórymisamochodami na prostej miałem mniejsze szanse ale na zakrętach to zostawali w tyle. Niestety do czasu kiedy nie zużyły się amorki i auto nie zaczęło pływać:). A no i w zimę trzeba pamiętać że to tył napęd. Pierwsze dni zimy to radość nie do opisania,...
5,0
~Mario
BMW Seria 3 E36
Coupe 318 is 140KM 103kW
I znowu mocne 5! Prowadzenie jest absolutnie fenomenalne. Te same łuki pokonuje dużo szybciej niż poprzednimi autami i nadal jest bezpiecznie. Idealne wyczucie drogi. Kręcąc kierownicą czuje się że skręca się koła a nie... tylko kierownicę jak to bywa w nowszych autach. Do tego rozłożenie masy 50:50 w wersji z silnikiem m44 i wszystko jasne czemu to auto tak sprawnie jeździ. Tylny napęd bardzo prosto można opanować jeśli człowiek ma trochę...
BMW Seria 3 E36