Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 (608) - Silnik

Na liście zabraknie 625 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~baskont@gmail.com
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 115KM 85kW
Mocno przestarzała jednostka, 8 zaworów na cylinder, pojemność 1.8 i stosunkowo mała moc. Duże spalanie, nie dając nic w zamian. Nie ma co go kręcic powyżej 4 tys. obrotów bo to już nic nie daje. Oprócz tego bardzo awaryjny. W ciągu trzech lat użytkowania dał mi sie we znaki. Po pierwsze te silniki ciegną a przeciekają wszędzie - przy rozrządzie, spod pokrywy zaworów, na dole przy skrzyni. W sumie na początku jak się nim zachwycałem tym moim...
5,0
~Nomad
BMW Seria 3 E36
Coupe 323 i 2.5 170KM 125kW
Stało się: szukam BMW z 6 garami i coupe. Szukałem 325i z silnikiem m50b25, więc po zobaczeniu 323i na klapie nie chciałem za bardzo oglądać auta które było wystawione jako 325i. Czułem nie dosyt, że jednak jest te 22 konie mniej. Gdyby było bliżej domu wróciłbym nie oglądając go w ogóle, 200km to nie tak mało zdrowy rozsądek wygrał nad emocjami i postanowiłem obejrzeć. I pomimo sceptycznego podejścia nie zawiodłem się, po odpaleni auta...
4,0
~Sendra
BMW Seria 3 E36
Compact 316 i 102KM 75kW
Jesli ktos wymaga cudow od 1,6 to sam o sobie daje swiadectwo. M43B16 to bardzo udana jednostka, jesli w terminie sie dokonuje wszystkich prac i nie tnie kosztow na oleju i innych plynach to jednostka jest bezawaryjna, 200-300tkm to zaden problem dla niego... Nie wierzcie zadnemu mecherowi, jesli jezdzi na syntetyku i go nie bierze to nawet przy 300tkm lac dalej syntetyk. Te silniki lubia dobre traktowanie i potrafia sie odwdzieczyc, inaczej...
5,0
~Prezes
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Silnik w tym samochodzie jest chyba jego największą zaletą. Dwulitrowa rzedowa szóstka z vanosem chętnie wkreca sie na obroty i pięknie brzmi. Już przy najmniejszych obrotach motor brzmi jakby miał kilka razy więcej mocy. Moc maksymalna jest dostępna już przy 5800obr/min i nie trzeba dalej kręcic no chyba, że ktoś lubi sie delektować dzwiękiem silnika i dobrze dawać w palnik (tak jak ja). Silnik ten nadaje sie do parkowania przed sklepem a...
1,0
~Karolek 69R
BMW Seria 3 E36
Coupe 328 i 193KM 142kW
Bmw z tym silnikiem posiadam 6lat. Bmw kupiłem 2011 roku od 2 właściciela od nowości był w rodzinie jeździł ojciec potem brat 63 i 66R. Od zawsze olej i filtry wymieniane na czas i odma! Odma wymieniana co 2 wymianę oleju. Silnik dbamy i szanowany mocy mu nie brakuje ale awarię to już całkiem porażka rozrząd robiony 2x,pompa oleju 1x, głowica pękła 3x przez 21 lat o czujnikach wału i walka nawet już nie wspomnę. Wszystko oryginalne nic nigdy...
5,0
~domin
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Silnik rewelacyjny, pomimo przebiegu leje pełen syntetyk a w zamian odwdzięcza się aksamitną pracą. Dźwięk rzędowej szóstki jest świetny, na początku jeździłem bez radia. Zero wycieków. Dynamika jest zdecydowanie wystarczająca chociaż dzisiaj chciałbym już mieć więcej mocy. Elastyczność tego silnika jest naprawdę zdumiewająca. Drugiego biegu prawie nie używam, większość osiedlowych zakrętów wykonuje na 3 bez żadnych szarpnięć czy przyduszeń....
5,0
~G.e
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
Silnik zachęca to dynamicznej jazdy, ma moc od dołu, świetnie brzmi. Bardzo dobrze współpracuje z LPG. Koszty utrzymania tego silnika we wzorowym stanie nie są duże jak na tę moc i pojemność. Wystarczy wymieniać olej częściej niż co 10000 km i świece co 30-40k km. Koniecznie trzeba pamiętać o wymianie płynu chłodniczego, najlepiej co roku! Po zakupie obowiązkowo trzeba wymienić pompę wody, termostat, płyn chłodniczy i opcjonalnie wiskozę. W...
4,0
~Podróżnik
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 tds 90KM 66kW
Przy tak małej pojemności silnika (jak na diesele BMW) tak naprawdę około 1700ccm3, a mamy tu do dyspozycji tylko/AŻ 90KM, które są wstanie pozytywnie zaskoczyć. Silnik jest przyzwoicie elastyczny, czasami przy \"walce z ciężarówkami\" przydało by się troszkę więcej mocy jednak naprawdę jest ok. Jeśli chodzi o miasto można jeździć nawet bardzo dynamicznie bez przesadnej dopłaty do tankowania, no i co daje udowadnia ten 318 tds, że BMW można...
5,0
~piotrek1979@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 328 i 193KM 142kW
Silnik po prostu rewelacyjny. Duża pojemność przekłada się na elastyczność, zdecydowanie przyspiesza już od 3 tys obrotów, nie ma potrzeby wkręcać na wysokie obrotu, bez problemu można spokojnie jeździć z prędkością ok 2.000 obrotów i w każdej chwili od tego poziomu przyspieszać (delikatnie lecz na jazdę miejską wystarczająco). Wcześniej jeździłem tym samym modelem z silnikiem dwulitrowym, który był zdecydowanie wysokoobrotowy. W porównaniu do...
3,0
~pawelpiasta@o2.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Niestety posiadam silnik 1,8i M40. Myślę, że inżynierowie z BMW chętnie by zapomnieli, że go produkowali - zdecydowanie najgorsza jednostka tej firmy. Bardzo kiepski przebieg krzywej mocy i momentu, ciągnie dopiero powyżej 4,5tys. obr/min więc typowa kosiarka. Po drugie nietrwały rozrząd, po 200tys. km prawie każdy M40 ma klepanie pod pokrywą zaworów, aby się tego pozbyć należy wymienić popychacze hydrauliczne, dźwigienki zaworowe i często...
BMW Seria 3 E36