Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 Avant (167) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 217 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~M
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Jak na razie odpukać. Mam Ją niezbyt długo ale oceniona została dobrze. Troszkę Jej szukałem, tania nie była, można było spokojnie kupić coś młodszego, z lepszym wyposażeniem za tą samą kasę lub taką jak moja kilka dobrych tysięcy taniej. Na początku miałem drobny wyciek - na szczęście nic poważnego. Dodatkowo poprzedni właściciel nie wymienił termostatu przy okazji rozrządu i termostat padł - z wymianą niecałe 400 zł. Wymieniajcie...
4,0
~Klodex
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Audi A6C5 trapi typowy problem samochodów grupy VAG z tamtego okresu czasu. Jest to nadmierne łuszczenie się wielu elementów wnętrza z ich wykończenia. Jednakże dzięki dobremu dostępowi do nowych zamienników można w łatwy i tani sposób wymienić złuszczone elementy na nowe. Po 15 latach pojawia się skrzypienie niektórych elementów deski rozdzielczej ale to raczej rzecz normalna po takim okresie czasu. Generalnie wykonanie jest na dobrym...
5,0
~Adi (borek81@o2.pl)
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
nic sie nie dzieje, troche cos w zawieszeniu ale ma prawo. Mam wersje S-LINE na oryginalnie obniżonym zawieszeniu i na felgach 18\" więc zawieszenie może dostawać w tyłek. Kiedyś zawiesił mi się czujnik w macie w siedzeniu kierowcy, przez co świeciła sie kontrolka usterki \"AIRBAG\" , może to szczegół ale ważny, jeździłem tak troche ale potem dopiero sie dowiedziałem że w tym momencie gdyby cos się stało to niestety poduszki by nie...
3,0
~Maciek
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 165KM 121kW
co chwile coś wyskakuje, ale to kwestia albo zaniedbania, albo niejeżdzenia autem. Poluzowane śruby koła, potrafi sie tłuc, przypomina krzywą tarcze hamulcową, siłownik klapy przedniej padnięty, zardzewiała, zapieczona śruba od wycieraczki tylnej + zatkany spryskiwacz szyby tylnej, zacinający się zamek drzwi kierowcy, mechanizm szyby od pasażera z przodu potrafi się zacinać, gdzieś tam podswietlenia nóg, drzwi, raz swiecą , raz nie, wariowanie...
4,0
~Waldemar
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Drobne usterki wynikają z eksploatacji, wieku auta: Łożyska w kołach, pękające węże wody, końcówki drążków kierowniczych, elementy zawieszenia, gumy na przegubach, wycieki z uszczelki pokrywy zaworów, nie poprawna praca zaworów sterowania turbiny. A także w wyniku zaniedbań właściciela lub poprzednika np. zużyte siłowniki tylnej klapy - maski, zapiekające się tłoczki, zapchany egr, katalizator, zacinająca sie turbina, i drobniejsze jak nie...
3,0
~pacox
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
To jest wlasnie problem Audi - DROBIAZGI - i nie tylko. Zaczelo sie od napinacza paska wielorowkowego. przede wszystkim musial go wymyslic jakis kolega Hitlera z mysla o polakach ktorzy potem beda jezdzic tym samochodem. Totalny szmelc i ciagle sie psuje. Pompa wody cieknie, klimatyzacja po 200.000 km -pompa do wymiany, weze od klimy szmelc w dodatku sztuka kosztuje 700 zl. Kluczyk juz @ razy naprawiany po 250 zl za kazdym razem i popsul sie...
3,0
~Piotr M.
Audi A6 C5
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Właśnie... drobnych usterek jest dużo. Cóż. Czy jest się czemu dziwić? Wydaje mi się że nie. Biorąc pod uwagę fakt rynku wtórnego, zawsze tam będą samochody wyeksploatowane. Poza tym po 15 latach wysiadają po kolei części fabryczne. Trzeba wymienić to, później tamto. A konkretnie siadają takie rzeczy jak zamki centralne z przodu, alternator, mechanizm wycieraczek, itp.. Dużo tego nie ma i nie zawsze, ale jednak.
1,0
~Twister
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Srednio... Padl czujnik pedalu gazu - 100km do domu jechalem nie mogac przekroczyc 1900obr/min... Rozne swiatelka, lampki ciagle wysiadaly....ale to nie problem bo byly to groszowe sprawy. Padlo el. opuszczanie szyb(dzieki bogu udalo sie znalezc uzywany mechanizm)...Najsmieszniej bylo jak padl czujnik otwarcia drzwi. Przez 1300km, na kazdej mniejszej nierownosci zapalaly sie wszystkie swiatla w kabinie...Dyskoteka na kolkach...
2,0
~ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Spodziewałem się, że będzie znacznie lepiej. Nie jest może tak źle, jak w Renault Laguna, ale gorzej niż w Mitsubishi Carisma. I części na prawdę drogie. W sumie na te "drobne" rzeczy wydałem ok. 10 tys. PLN przez 2 lata wliczając w to wymiany olejów, filtrów, klocki hamulcowe i tarcze, serwis klimatyzacji itp. Po odliczeniu spraw eksploatacyjnych wyszłoby ok. 7 tys. zł. na same naprawy przez 2 lata. To sporo.
2,0
~Jerry
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Szwankują drobiazgi "elektryczne": kilkakrotna wymiana żarówek, ale to drobnostka. Wariujące diody podświetlenia wnętrza, ekran komputera FIS, przyciski tracące precyzje w wilgotne/zimne dni, podobnie oświetlenie zewnętrzne (u mnie światło prawe "stop" kaprysiło). Psujący się cupholder, włącznik świateł awaryjnych, sterownik szyb przednich, nawigacja... ech...
Audi A6 C5 Avant