Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Avant (50) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 120KM 88kW
Auto kupione z przebiegiem 113.000 tys.km (autentyczny).Obecnie ma 138.000 a w miedzycasie wymienone zostalo kompletne sprzeglo, swiece zaplonowe poniewaz niektore przestaly dzialac i mialem spore klopoty zima, klocki przod oraz tyl, filtry i oleje (wedlug serwisu long-life). Co do samego silnika hmm... Na samym poczatku wydawal sie w miare OK jak na ta mase i rozmiar, ale niedawno stalem sie wlascicielem golfa 2.0 110KM ktory duuuzo zwawszy....
5,0
~Krystian
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Mam 170 KM (CAHA), z podniesioną mocą do 208KM. Po modyfikacji naprawdę fajnie ten samochód jeździ, szczególnie w trasie. Jest przyzwoicie wyciszony (znacznie lepiej niż w 1,9 TDI w A3) ale na pewno głośniejszy niż ten w nowych S60 czy Accoradach. Jest spora turbodziura (reakcja po 1,5s - da się przyzwyczaić), elastyczność jest natomiast wzorowa (3 -4 bieg w przedziale prędkości 60-130 przyśpieszanie to przyjemność) , spalanie trasa 6-7l/100,...
5,0
~Olek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Jak na diesla jest bardzo kulturalny, nie rzęzi mocno, solidny, przejechał 390 000 km i jeszcze dużo pociągnie bez remontu. Oryginalna turbosprężarka, zaglądałem do niej, nie ma luzów, jedynie łopatki są już trochę zwichrowane od korozji powietrznej. DPF bardzo trwały, oddawałem na pierwsze czyszczenie od nowości i nie był mocno zabrudzony.
5,0
~Michał
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Silnik jest atutem samochodu, pracuje cicho, jest dynamiczny. Duży moment obrotowy przy nagłym przyśpieszeniu powoduje uczucie wyrywania z rąk kierownicy, zwłaszcza na nierównej drodze. Spalanie średnie jakie uzyskuje to 7.5l Przy jeździe w trasie można zejść poniżej 6l, natomiast w mieście, na krótkich odcinkach potrafi wskoczyć do 9l.
4,0
~zelon
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
W moim modelu podobno wyeliminowano wiekszosc problemow znanych z silnikow 2.0 TDi (zwlaszcza wadliwy naped pompy oleju). Czas pokaze. Silnik jest super ekonomiczny, dosc elastyczny i ma kopa jak trzeba. Mozna wyprzedzac bez stresu. Kierowcy, ktorzy jezdzili wolnossacymi benzyniakami beda zadowoleni z komfortu psychicznego podczas wyprzedzania.
2,0
~Andrzej
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik to padaka, komputer sprytnie zaniża spalanie, które w zeczywistosci wynosi o przynajmmiej 0.5 l więcej , wycierający się "imbus na pompie olejowej, opiłkujaca pompka paliwa, która mnie kosztowała wraz z czyszczeniem układu oraz regeneracja wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia i kupno nowej pompki blisko 5 tys
5,0
~DAWID
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Silnik super zero problemów jeżdżę nim bardzo dużo kilometrów i zero problemu mam już najechane 297500 tys i nic się nie dzieje jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. Posiadam silnik o kodzie CAGA i jestem bardzo zadowolony co jedynie wymieniłem czujnik ciśnienia dpf i zawór egr reszta śmiga jak należy
4,0
~pudzians
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
silnik super polecam silni CAHA oczywiście ma też terbo dziurę na początku no i to nie 3.0 tdi jest różnica ale. Silnik bardzo przyjemny słychac że to TDI ale mnie to nie przeszkadza mój ma program na 206 km i jest już lepiej dużym plusem jest również silnik znany mechanikom
4,0
~enzo
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
bardzo przyjemna jednostka doskonale laczaca dobre parametry z ekonamika jazdy, przyjemne brzmienie, wysoka kultura pracy, bardzo dobra elastycznosc, generalnie mocny punkt auta, przy zakupie dlugo wachalem sie miedzy TDI a TSI i dzisiaj po 100 tys nie zaluje wyboru benzyny
4,0
~Roman
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Silnik 2.0 143 KM CR cichy, dynamiczny, choć lepszy byłby 177KM, ale na miasto wystarczy z rozpedzaniem też nie ma problemu, nieodczuwalna turbodziura, jedna awaria do tej pory czujnik różnicy cisnień serwis 400zł brak problemów z DPF (miasto-trasa)
Audi A4 B8 Avant