Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Avant (31) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Tomasz
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
Wymiana tłoków na nowe z niewadliwymi pierścieniami, cały niezbędny osprzęt do tego od korbowodów po uszczelki, przy okazji rozrząd. Panowie w ASO informują, że po ściągnięciu rozrządu nie można założyć starego łańcucha, choćby był w idealnym stanie. Także naprawa w 5 letnim samochodzie może wynieść prawie 30 tyś zł..
3,0
~Andrzej
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Nie jest to samochód bez awaryjny, volkswagen już dawno pozbył się etykiety bez awaryjnych aut silniki które teraz produkuje to kosztowne dno taniej wychodzi jazda stereotypowym BMW czy Alfą czy nawet Renault które mają dużo lepsze silniki zwłaszcza diesla
4,0
~Lukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Poważna usterka to wyciek z pompy wody na 150.000 - przymusowa wymiana. Skorodowały też przewody od oleju Multitronika na 210.000 ale to już nie mały przebieg, poza tym auto non stop jeździ, czasem po 1200 km na dobę, a 800 to już norma
5,0
~Marcin
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Jeśli poważne usterki to tylko przy ogromnych przebiegach ale generalnie nie ma części które byłyby tragicznie drogie. Takie jak ceny passata..Przebiegi powyżej 300tys km nie robią na tym samochodzie żadnego wrażenia.
1,0
~Piotr
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Silnik tragedia strasznie sie psuje raz na miesiac u mechanika wryski czujniki cisnienia paliwa juz wymieniany 3 razy ! ciągle wyskakuja błędy ( engine ) nie dawno znowu wymienialem Nastawnik klap kolektora koszt 1900 zł !
4,0
~pudzians
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
myslę ze cięzko napiac mi o poważnych usterkach bo ich nie miałem.Mam już nalatane ponad 211 000 tys km i zespsuło mi się tylko czujnik od dpf (300 zł nowy ori) oraz... łożysko padło 300 zł na prawdę nie narzekam
1,0
~Łukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
W przeciągu krótkiego czasu wymieniłem sprzęgło, napinacz paska, sprzęgło alternatora, EGR, regenerowałem skrzynię biegów i wymieniłem zamek pasażera.
5,0
~Michał
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
wadą jest napęd pompy oleju, wyciera się imbus i wtedy przeskakując silnik traci smarowanie, u mnie tego nie było ale warto nadmienić.
4,0
~IndiaPapa
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Pierwsze modele do jesieni 2011 miały problem z pierścieniami na tłokach. Po wymianie zero problemów przez rok z silnikiem.
5,0
~Olek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Poważnych usterek brak, po 390 000km wtryski, turbo oraz silnik i jego osprzęt bez zarzutu.
Audi A4 B8 Avant