Szukaj

Lista ocen Audi A4 B7 Sedan (30) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Przez ponad 50k km nigdy nie stanąłem na drodze z powodu awarii. Auto zawsze było mobilne, jednak: kilka miesięcy po zakupie wyświetlił mi się błąd skrzyni biegów (migające PRNDS). Naprawa sterownika skrzyni (nie znam szczegółów, podobno jakieś wyrabiające się styki które zostały zalutowane) + dynamiczna wymiana oleju. Wyszło około 2.2k Teraz po około 40k od tamtej interwencji (auto ma 201k) znowu mi się zaświeca błąd skrzyni (tym razem...
1,0
~elmiko@vp.pl
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Po ok 33 000km padło koło dwumasowe: odpowiedź audi: \"Po taaaakim przebiegu miało prawo, ma Pan nieodpowiedni styl jazdy\" 60 000 krzywią się przednie tarcze hamulcowe (podobno ten typ tak ma) 70 000 stuka maglownica - do wymiany, 75 000 Padła turbina (Ta w golfie wytrzymała 260 000km) pomimo że doskonale wiem jak się obchodzić z turbiną. Jestem I właścicielem auta bezwypadkowego. Auto serwisowane w Audi...
1,0
~Marceli
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Mój samochód po przejechaniu ok 110tys kilometrów serwis odwiedził z powodów usterek 9 razy. Naprawy między innymi wymagało: sprzęgło (wada w produkcji), układ elektryczny (2 razy), centralny zamek(!), tylne zawieszenie (drobna, lecz czasochłonna naprawa), klimatyzacja oraz cała chłodnica. TERAZ sypnie się silnk czuc że go telepie podczas jazdy ale to norma dla 2.0 TDI
2,0
~adamo666@op.pl
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
ciężko odpala,szarpie na wolnych obrotach, serwis stwierdził że są uszkodzone pompowtryskiwacze ale serwis odmawia wymiany bo to podobno od paliwa (zawsze tankowałem na dobrych stacjach),
5,0
~Roman
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW
Auto mimo wieku i dużego przebiegu wciąż jest bardzo tanie w utrzymaniu, silnik jest jak nowy, a koszta eksploatacji zerowe. Jedynie podstawy czyli olej, filtry itp.
3,0
~Jarot
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
przy 250 tys. wymiana dwumasy (2000 zł) i regeneracja pompowtrysków (1600 zł) chociaż niepotrzebna bo okazało się że przyczyna była w pompie paliwa (500 zł).
4,0
~bynio6@czat.onet.pl
Audi A4 B7
Sedan 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Oryginalny kluczyk rozprogramował się można go wyciepać ładnie pisząc haha.Nowy cena 550 pln.Lekka przesada.Nie miałem problemów z tym typem auta nigdy.
5,0
~dano
Audi A4 B7
Sedan 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Poważnych usterk jak dotąd nie miałem przebieg 241000 km choć pewnie niebawem trzeba będzie wymienić sprzęgło i dwumasę - jak na razie jest ok
3,0
~Piotr
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Ogólnie to ocena 4, brak awarii unieruchamiających samochód ale ze względu na powtarzające się odczuwalne zmiany w zachowaniu silnika odczuwany dyskomfort
2,0
~Tadeusz
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
obecnie znów stoi w serwisie... jak nie zawieszenie, to silnik, jak nie silnik to skrzynia, jak nie skrzynia to coś z elektryką... itd.
Audi A4 B7 Sedan