Inne
: Bezstopniowa skrzynia Multitronic w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jedyny koszt to naprawa sterownika (800zl) i wymiana oleju na 60 tys (500zl).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Nie było. Standardowe rzeczy wymieniane jak klocki, tarcze, świece, sonda lambda, czujnik powietrza itp. Drobnostki.
4,0
Całokształt
Jakoś wykonania i komfort podróżowania oceniam bardzo wysoko. Automat bezstopniowy Multitronic rewelacja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bezawaryjna i dosyć dynamiczna jednostka. Wadą jest pobieranie oleju. Mi bierze pół litra na 1000km (leje Motul 5w40).
4,0
Skrzynia biegów
Naprawa sterownika 800 złotych. Trzeba pamiętać też o wymianie oleju w skrzyni co 60 tys. Automat bardzo komfortowy. Bezstopniowy, nie czuć zmiany przełożeń. Jak dbasz, tak masz.
5,0
Układ jezdny
Dosyć dobrze tłumi nierówności. Prowadzi się rewelacyjnie.
5,0
Karoseria
Zabezpieczona przed korozją.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu. Czujniki parkowania zbędne, chociaż mam.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra. Podłokietnik, sporo miejsca, wszystko na desce łatwe i przyjazne w korzystaniu. Fotele wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna działa bezproblemowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pół gwiazdki bym odjął za jednak ciut za mało miejsca z tyłu ,a tak to super. Jak masz rodzinę to lepiej bierz kombi.
5,0
Wyciszenie
Perfekcyjne. Lekko słychać R4, ale dodaje to smaku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to auto jakiś przesadnie drogie ani tanie w utrzymaniu. Średnia liga. Komfort prowadzenia i jakość niweluje te wydatki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak się porówna to A4 B6 z BMW E46 (zbyt ciasne, korozja, zajeżdżone) albo Mercedesem C (jakość wykonania gorsza, korozja) klasą to moim zdaniem Audi wygrywa. Najlepiej się trzema przejechać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowe rzeczy wymieniane jak klocki, tarcze, świece, czujnik powietrza itp. Drobnostki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawa sterownika w skrzyni 800 zł. I tylko tyle. Jak włączy się tryb awaryjny skrzyni (migające PRND na czerwono) to jeździe do specjalisty ,który wam ten sterownik naprawi. Ja byłem u takiego jednego we Wrześni k/Poznania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V 131KM 96kW
[l/100km]