Auto b.d. wykonane, komfortowe, przyspiesza poprawnie. Prezentuje się świetnie i ma ponad czasową linię , dobrze trzyma cenę . Regularnie serwisowane odwdzięczy się bezproblemową jazdą.
Wrażenia
4,0
Silnik
Miałem trochę problemów po zakupie. Sprowadziłem go z Niemiec po wcześniejszym sprawdzeniu w aso przebiegu. Auto bezwypadkowe lecz poprzedni wł. zapomniał o serwisie w ostatnim czasie . Po zakupie zaświeciła mi się kontrolka check engine i wyszło że najpierw termostat który tu jest zespolony z obudową i czujnikiem jakieś 270 zł + 2 odmy 90 i 170 zł, następnie lambda nr 2 używana 30 zł i polecam bo nowa 250 zł i używka działa idealnie, potem jeszcze czujnik obrotu wału korbowego 120 zł nowy delphi bo auto zgasło podczas jazdy i nie chciało odpalić i po 3 godzinach zapaliło nie było błędów na VAG i ciężko znaleźć problem ale u mechanika znowu zgasł i wtedy wyszło że to ten czujnik.
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie ok. chociaż jedynka mogłaby lepiej wchodzić!
5,0
Układ jezdny
idealnie, nie za miękki i nie za twardy świetnie trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok tyle że mam czujniki przód tył i to jest super rozwiązanie podczas parkowania
4,0
Ergonomia
...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wymieniłem filtr kabinowy bo był w strasznym stanie i teraz wiosna w aucie po odgrzybieniu klimy tylko próg na climatroniku temperatury powinien być niższy czyli zaczynać się od 16 stopni a nie od 18!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem wysoki i nie mam reg. siedziska pod uda a przydałoby się . Z tyłu mogło by być trochę więcej przestrzeni na nogi
5,0
Wyciszenie
ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moje auto w 75% jeżdzi po mieście i pali około 8,8 l/100km więc jest dobrze tym bardziej że jest zima i często się wychładza na krótkim postoju i włącza się ssanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Audi ceni się wysoko bo jak patrzę że 2001 rok w miarę ładny kosztuje około 18000 to jak na 14 letnie auto dużo tylko ze za rok czy dwa ono dużo nie straci. Samochody np. mondeo mk3 z 2003 roku kosztują około 9tys tylko ze ja wolę drożej i lepiej i nie będzie problemu przy sprzedaży nie wspomnę tu o awaryjności forda
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie dużo drobnych ale upierdliwych ale myslę że to przy każdym świeżo zakupionym aucie . Oby tylko drobnostki które przeminą i będzie się auto bezawaryjnie sprawować
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pamiętajcie że gdy wam to autko zgaśnie i nie chce się odpalić to najprawdopodobniej czujnik obrotu wału korbowego (120 zł) + praca. Czytam na forach że ludzie mają ten sam problem i wymieniają przekaźniki , iskrę sprawdzają , pompy paliwa wymieniają i wiele innych i nic nie zmienia tego że auto znowu gaśnie i po jakimś czasie jakby nigdy nic znowu można go odpalić a problem jest w tym czujniku. Ja miałem szczęście w nieszczęściu ze zgłosiłem przy wymianie rozrządu ten problem lecz nic nie można zrobić gdy auto działa tylko że po wymianie rozrządu mechanik wyjezdzał z zakładu i jemu też zgasł i okazało się że nie ma sygnało z czujnika obr. wału korbowego. I wszystko jest już ok. Mam nadzieję że pomogłem swoją wylewną dość opinią i doświadczeniem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V 131KM 96kW
[l/100km]