Zawieszenie
: kiedy kupiłem ten samochód a później poczytałem opinie na forach internetowych, byłem przerażony. Jednak im dłużej jeżdżę tym samochodem tym milej jestem zaskoczony. Jeżeli chodzi o zawieszenie to moja B6 przejechało ponad 230 tys na fabrycznym zawieszeniu i jedyne co należało wymienić przy przebiegu 225 tys ( samochód był na przeglądzie rejestracyjnym) to łączniki stabilizatorów tylej osi. Uważam że opinie o słabym zawieszeniu tego auta dotyczą samochodów powypadkowych w których do remontu zawieszenia użyto tanich zamienników. Jestem drugim właścicielem auta, posiadam kompletną historię serwisu i napraw z której wynika ze poza wymianami serwisowymi typu rozrząd, klocki, świece były wymieniony zawór ciśnienia oleju, sonda lambda i cewki zapłonowe. Poza tym chciałbym się odnieść do opinii jednego z oceniających na temat klocków hamulcowych który pisze że co 20000 musi je wymieniać - ja należę do osób które mają "ciężką nogę", wymieniałem tarcze i klocki 33000 km temu i obecnie wykazują ślady niewielkiego zużycia, dlatego apeluję do wszystkich opiniodawców - najpierw nie kupujcie aut niewiadomego pochodzenia a po drugie nie stosujcie tanich zamienników ( jak widać co tanie to drogie i jeśli chcesz jeździć Audi to musisz być świadom ze nie jest to tani samochód i co za tym idzie nie można go tanio serwisować)