Szukaj

Lista ocen Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW 2001-2004 (44) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Boski
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Niezawodność hyy śmieszy mnie to słowo jak myślę o tym aucie. Wszyscy mówi ah audi super auto itd. A ja powiem tak ten silnik to dobra skarbonka przejechane 251 tys a gniazda wtryskowe rowalone po prostu jajka wałek rozrządu do wymianu cena zabawy za części to około 2,6 tys a do tego rozrząd uszczelki itd itd to razem 3.1 plus robocizna. Mechanik dał gwarancje na 100 tys a dalej mówi ze 100 może 200 i będzie to samo
2,0
~Miłośnik Audi.
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Na wstępie dodam, że kupiłem auto dość zadbane, bardzo bogato wyposażone, z przebiegiem 200k km oryginalnym sprawdzonym w ASO. Na razie wymieniłem: turbinę, wałek rozrządu, popychacze hydrauliczne i inne części potrzebne do tego, czujnik tem. cieczy, termostat, sprzęgło z dwumasem. Przez pierwszy rok do auta włożyłem na razie 9tyś zł za same naprawy nie licząc materiałów eksploatacyjnych.
3,0
~stanleyweb
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Jak już wspomniałem. Każdy kto kupi A4-kę w dieslu musi liczyć się z wydatkiem na wymianę: dwumasowego koła zamachowego przy sprzęgle oraz czujnika (-ów) ciśnienia doładowania (głównie na dolocie do intercoolera albo turbiny). Poza tym tankujcie dobre paliwo (Shell V-Power albo BP Ultimate albo Statoil Supreme) bo pompowtryskiwacze to bardzo wrażliwe urządzenia a koszt ich wymiany zajebiście wysoki!
2,0
~Funt
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Może mam pecha ale w samochodziew ciągu 2 lat to: - chwycilo mi linke hamulca ręcznego (został wymieniony w servisie w programie Audi) - wymiana parownika klimatyzacji (uszkodzony fabrycznie) - skrzypienie deski rozdzielczej (usunięte przez serwis po okolo 5 wizytach). -ostatnio turbo nawala (glośna praca) - przeznaczone do wymiany.
5,0
~przemo1024
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Nigdy nie miałem żadnego trybu awaryjnego, nigdy mnie nie zawiódł. Nawet przy -17 stopniach odpalał mi na niesprawnych świecach żarowych. WSZYSTKICH 4-ech! Fakt udawało mi się za 3 czasem 5 razem (nim zdecydowałem się pojechac do serwisu), jednak wszystko hulało jak trzeba. Olej napedowy Shell V-Power
4,0
~Szef
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Nie zdarzyło mi się nigdy stanąć w trasie, choć usterek przez 70 000km (tyle przejechałem) trochę się uzbierało (podciekająca olejem turbina, skrzywiona rolka alternatora, 2-krotnie zalało wnętrze przez niedrożność odpływów w podszybiu - to wystarczy regularnie wyczyścić i problem nie wystąpi).
4,0
~Tito
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Jeszcze nie miałem poważniejszej usterki ale nie znaczy to że nie będzie. Trzeba mieć parę tysi zostawionych zawsze w portfelu na wypadek awarii osprzętu które wymieniłem na początku. Turbo już poprzednik wymieniał więc ten temat może mnie nie będzie gnębił.
3,0
~lukasz2700
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Jedynie wymieniałem mechanizm wycieraczek i sprzęgło przy 175000 km przebiegu i czasami po dłuższej jeździe turbina przełącza się w tryb awaryjny. Wystraczy jednak wtedy się zatrzymać, wyłączyć silnik, uruchomić ponownie i turbo działa na nowo.
2,0
~T. S.
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
To jest kłopotliwa kwestia, do samochodu trzeba się przyzwyczaić, jak i do wydatków na niego. Autko psuje się, i to w tak nietypowych miejscach że poznałem już ludzi chyba z każdej wsi w Polsce. Najczęsciej są to usterki za około 2000zł.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Właściciel od ponad 4 lat
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Wyciek płynu chłodniczego, pękła opaska potem padł zbiorniczek wyrównawczy. Zaciski hamulcowe zacinają się czasami koszt naprawy około 50 za jeden
Audi A4 B6 Avant