Inne
: Pozytywnie - jakośc materiałów użytych we wnętrzu, reszta to same negatywy. Po prostu te samochody to ŚMIECIARYNY.
1,0
Całokształt
Już nie posiadam tego samochodu, ale po moich doświadczeniach uważam, że AUDI oznacza - AUTENTYCZNIE UDOKUMENTOWANE DUŻE INWESTYCJE. Po dwóch latach użerania się z tym samochodem kupiłem Nissana i odzyskałem wewnętrzny spokój. Wsiadając do samochodu nie zastanawiam się co mi się dzisiaj zepsuje, tylko cieszę się z jazdy. Nigdy więcej nie kupię niemieckiego samochodu - są bardzo przereklamowane.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tutaj do niczego nie można sie przyczepić.
2,0
Skrzynia biegów
Koncern audi musi popracować nad technologią wykonywania swoich produktów. Zepsuł sie 6-ty bieg - strasznie hałasował.
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowahaczowe to idealny wynalazek na polskie dziurawe drogi. Nagminne wybijanie sie sworzni i tulei metalowo-gumowych. Pomimo wymieniania na wahacze markowe febi, co 1-2 miesiące trzeba było coś wymieniać. Ogólnie porażka.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma sie do czego przyczepić.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przerośnieta środkowa konsola, przez co jest mało miejsca na nogi. O przestrzeni z tyłu już nie wspomnę, żona w renault 19 ma więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Podsumowując - jak chcesz spędzać dużo czasu w warsztatach i na szukaniu części zamiennych - to jest samochód dla Ciebie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiące fotele, psująca się roleta bagażnika, problemy z pompką pneumatyczną centralnego zamka, awarie czujników ABS, awaria ASR, przegub napędowy,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria pompy wtryskowej - regeneracja w serwisie boscha jedyne 2800 zł, wymiana skrzyni biegów - 2000 zł, nieszczczelność klimatyzacji, wycieki oleju z silnika (po wizycie w ASO - koszt usunięcia usterki został wyceniony na 4500 zł), zawieszenie - totalna porażka na polskich drogach. W drodze z chorwacji zepsuł się regulator w alternatorze - podawał napięcie 20V - jazda 1300 km na gorących krzesłach i powłączanych wszystkich odbiornikach prądu, żeby odciążyć gotujący się akumulator - PRICELESS
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 150KM 110kW
[l/100km]