T R A G E D I A, nigdy więcej audi. Przebieg 100% autentyczny, model po lifcie, kupilem osobiscie w Belgii, wszystkie usterki z kilku miesiecy. Dłużej stał w serwisie niz jezdzil u mnie. A uprzedzali mnie. Popytajcie w sklepach moto i taksówkarzy jakie mają zdanie o 2,5TDI. Strach wyjezdzac bylo, zeby auto nie stanęło albo komp znowu nie zapiszczal, ze cos nawaliło.
Wrażenia
4,0
Silnik
Super brzmienie v6, przy świetnym wyciszeniu nie słychać w ogóle, ze to diesel. Osiągi super, chociaż moment obrotowy moglby byc wiekszy, bo nowsze auta takie osiągi spokojnie wyciągają z 4-cyl 1.9. Czuje się b. dużą masę auta.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen
3,0
Układ jezdny
bez zastrzezen, ciezki przód auta
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen
4,0
Ergonomia
bez zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciaśniej niz w niektórych kompaktach (!), brak miejsca na nogi z tylu. Porownywanie a4 z passatem to nieporozumienie. Z golfem 4, to tak.
4,0
Wyciszenie
bez zastrzezen
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie nawet ok, drogie czesci i serwis
1,0
Stosunek jakość/cena
Chore! Ta marka dla mnie już nic nie znaczy. Wolę kupić 5-10 lat starszego japończyka i spać spokojnie, ze rano znów odpalę, wyjadę i wrócę z dowolnej podróży. Znaczek audi to dla mnie cztery zera. Dobrze, ze mało tracą na wartości, bo mogłem go sprzedać bardzo korzystnie i szybko po kilku miesiącach udręki.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi ale kosztowne w naprawie ! termostat (ROZBIERANIE CALEGO PRZODU!), czujniki parkowania, taśma poduszki powietrznej, silnik obrotomierza, wiązka głośnika, ogólnie co trochę coś, im większy \"wypas\", tym więcej rzeczy do zepsucia.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wtryskowa BOSCH! Nie znacie dnia ani godziny. Nr do laweciarza radzę mieć zawsze przy sobie. Jak traficie na egzotyczny model, bo są różne pompy, to tragedia. Używki bez gwarancji po 2000zł, regeneracja z wymianą ok 3000zl, pompa ABS, kolejne kilkaset zł i jeszcze cos chyba było. Silnik zapocony olejem.
Sprzedałem złoma zanim doczekałem się innej typowej usterki tj wytartych wałków rozrządu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 150KM 110kW
[l/100km]