Zawieszenie
: Co chwile coś do wymiany, łaczniki i końcowki co sezon
Inne
: Pompka hydrauliczna zamka,
Silnik
: Co chwie trzeba coś zmieniać, słynny N75, przewody do turbo, podciśnieniowe..
3,0
Całokształt
Ogólnie, duże koszta w utrzymaniu, przereklamowany silnik 1.9 TDI co chwilę coś wymieniałem, żeby na chwilę mieć spokój... Sprzedałem w obawie przed kolejną usterką, moje pierwsze auto, ale pozostawia niesmak
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Gdy już ją wymieniłem to nie narzekałem.
4,0
Układ jezdny
Po wymianie wszystkich wahaczy, jak najbardziej wygodnie :)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wymieniać filtr kabinowy a będzie dobrze, czasami panel klimatronic się zacinał
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, ale z tyłu już ciasno
3,0
Wyciszenie
Zaczyna się robić troszkę za głośno przy 130 kmh ->
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DOBRE CZĘŚCI do niego kosztują, tańszych zamienników nie opłaca się zwyczajnie kupować
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pompka zamka centralnego to kompletny nie wypał, słynny zawór N75, i pomniejsze
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mi akurat wpadła końcówka wtryskiwacza do cylindra i narobiła bałaganu, skończyło się na wymianie silnika i ogólnie ogromne koszta.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]