Zawieszenie
: skomplikowane, drogie w naprawie i często się psuje
Silnik
: warto pamiętać o plastkowej oslonie pod silnik
Przeniesienie napędu
: koło dwumasowe i sprzęgło to spory wydatek
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy niezbyt, osiągi ok
3,0
Skrzynia biegów
nic specjalnego, ale ok
4,0
Układ jezdny
prowadzenie - dobre, przy pustym baku i bez pasażerów podsterony.
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok, do tyłu fatalnie
4,0
Ergonomia
jeśli chodzi o kierowcę to ma wszystko pod ręką, nie rozumiem dlaczego zrezygnowali z dźwigni awaryjnych koło wycieraczek. bagażnik fatalny, fotele nie rozkładane (z tyłu) nieustawny brak jakichkolwiek schowków.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje, klima chłodzi. co do sposobu mam zastrzeżenia. To moje pierwsze auto z klimatronikien, ale nie tak to sobie wyobrażałem.
U mnie posuł się: wentylator, siłownik bosch od regulacji ciepło-zimno, podświetleie jednej części panela.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu tylko dwie osoby. Dłuższa trasa dla trzeciej to prawdziwa kara.
2,0
Wyciszenie
lepsze niż w vw golf 3 tdi
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6l/100km, trudno uzyskać mniej, trudno tez więcej.
naprawy: wymiana rozrządu 250,- części 300,- ; wymiana czegokolwiek z przodu, np. paska, napinacza itp wiąże sie z rozbieraniem całego przodu- lampy, zderzak, pas przedni, chłodnica koszt 250,-
o wahaczach nie ma co się rozpisywać - tragedia
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lubi się coś popsuć od czasu do czasu.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
też nie jest dobrze, co prawda jeszcze nic takiego u mnie się nie wydażyło. Ciekawostka - silnik 1Z nie posiada koła dwumasowego
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]