Przeniesienie napędu
: Bardzo duże brawa dla inżynierów dla tej skrzyni
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: W bagazniku w miejscu pompki centralnego zamka pojawia sie wilgoć
Inne
4,0
Całokształt
jak narazie 9 miesięcy jedna awaria maglownicy koszt: 350zl regeneracja +300 wymiana z osłonami i olejem. Jedno wiem- nie zamienię Audi !! wole wymienić i wiedzieć co mieć . A Autko odwdzięczy się . Dla mnie rewelacja się jeździ, nie potrzebuje nic innego do szczęścia :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak narazie a Audika mam od lipca 2009 brak jakichkolwiek zastrzeżeń.Co do kultury pracy pompowtrysków - no nie chodzi jak benzyna, ale nie przesadzajmy. to jest Diesel !
5,0
Skrzynia biegów
Przy turbince Autko musi mieć te wyższe obroty , ale jeżeli chodzi o wbijanie biegów to wskakują rewelacyjnie
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie Sportowe (wersja S-Line) -30mm . Doskonale się trzyma drogi i nie wychyla. Na dziurach już nie jest tak ciekawie , im twardsze tym pewnie bardziej cierpi zawieszenie- ja nie narzekam,od lipca 2009 nie wymieniałem nic , poprzedni wł. wiem ze wymieniał przegub lewy
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo fajna sprawa odparowywania przedniej szyby przy climatronicu, szyba tylna paruje- trzeba wymienić filtr kabinowy. Głośno podczas jazdy z uchyloną szybą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiadomo to klasa średnia i nie ma co porównywać z czyms wiekszym ... Dla mnie czyli dla kierowcy brak zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
Tylna szyba wydaje podczas jazdy dźwięki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest mocna strona tego auta, i to jest właśnie zaleta pompowtryskiwaczy. spalanie można sobie porównać u mnie na profilu AwC.
4,0
Stosunek jakość/cena
wycierający się boczek siedzenia od strony kierowcy to standard a4 B5. Wysoka jakość i montaż tapicerki(plastiki nic nie czeszczą). Blacha w Audi to wiadomo -na najwyższym poziomie.