Karoseria
: jest zdecydowanie lepsza niż w Fordzie Focusie. Na porównywalnym poziomie jak w japońcach.
3,0
Całokształt
drugi raz mnie nikt na ten samochód nie namówi. Żona mnie klęła non stop. jeździła moją Hondą CRV często. W końcu sprzedałem to \"cudo\" i kupiłem jej Focusa. Teraz wreszcie mam spokój. Najlepsze jest to, że frajerów na ten samochód jest dużo. Ja już do nich nie należę. Polecam za to CRV, którą mam od 5 lat i nic. A gaz się pięknie chowa w miejscu na koło w bagażniku (a koło wisi przecież na zewnątrz :) ktoś zrobił prezent)
Wrażenia
4,0
Silnik
Na wstępie to napiszę, że już sprzedałem ten złom. Ogólnie silnik jest fajny choć mniej elastyczny od słabszego 90KM w Fordzie Focusie (mam te auto od roku kupiłem jak zresztą Audi dla żony). zrobiłem nim 90 000km
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest naprawdę super. Mały skok, delikatnie przeskakuje. Nic na siłę nie trzeba robić
2,0
Układ jezdny
OOooo. Tu to można pisać i pisać. Zawieszenie do tego diesla to jakaś pomyłka. Z benzynowym silnikiem zawieszenie lepiej znosi polskie drogi. Wracając do mojego auta. Buja do przodu i to nie jest kwestia sprężyn czy amorków po prostu jest ciężki z przodu. Zawieszenie wymieniałem dolne wahacze 2 razy po 800zł para i raz górne (lepiej znoszą). generalnie jak ktoś ma drogi dziurawe to niech unika tego samochodu, bo się nie wypłaci.
Komfort
3,0
Widoczność
W sumie to moja żona zawsze narzekała na małą przednią szybę oraz na zabudowaną wysoko przednią część z zegarami. Jest faktycznie wrażenie jakby się jechało czołgiem.
4,0
Ergonomia
Tu nie ma się do czego prawie przyczepić. wszystko jest tam gdzie powinno być. Jedyna wada moim zdaniem to układ włączników \" kierunkowskaz\" jest za nisko i za bardzo oddalony od kierownicy - trzeba opuszczać rękę żeby go złapać. Włącznik świateł jest bliżej i gdyby w tym miejscu i wyżej nieco był kierunkowskaz to by było idealnie. Włącznik wycieraczek jest tak samo za nisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu niema się do czego przyczepić. Mam klimatronic. Trochę zimą mnie wkurza, że brak jest temperatur poniżej 18 stopni Celsiusza. Człowiek siedzi ubrany bo samochód zimny a potem grzeje i jest ciut za gorąco
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185cm. Fotel przedni w oparciu za ciasny. boczne skrzydła po prostu wbijają się s plecy. Trudno ustalić dobrą pozycję za kierownicą choć wszystko da się ustalić. Wszystko wina pedałów przede wszystkim sprzęgła. Skok ruchu sprzęgła rodem z samochodu ciężarowego. Ze 2 razy większy niż Fordzie Focusie.
4,0
Wyciszenie
Tu jest ok. jest naprawdę komfortowo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brak zarzutów. wszystko w normie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jest to zdecydowanie za drogi w utrzymaniu i zakupie sprzęt. Zupełnie nie umywa się do japońców, które w zakupie kosztują mniej i w eksploatacji i naprawach również.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie to najbardziej mnie wkurzały listwy od przednich drzwi. Ciągle się o nie zawadzało. W końcu się połamały.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz odmówił mi posłuszeństwa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]