Silnik
: 2.8 V6. Po przesiadce z diesel\'a jakby miał mnie ten silniczek nie zaskoczyć:).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Zawieszenie przód
5,0
Całokształt
Mimo Pewnych niedociągnięć idzie się w tym samochodzie zakochać. Ma to \"COŚ\". A to jest ważne dla mnie. polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w tym samochodzie pracuje dla mnie idealnie. Elastyczność tego samochodu oraz komfort podczas wyprzedzania \"bezcenne\".
5,0
Skrzynia biegów
Kolejne 5 gwiazdek. Skrzynia w tym aucie lepiej chodzi niż w moim pasacie. Dopracowana.
4,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak przylepione. Jedynie poddaje sie na polskich drogach. Ceny zamienników za komplet wachaczy na przód ok 500zł.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Audi i Bmw są liderami w tej klasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa poprawnie, w upalne dni po paru minutach ochładza szybko nastroje :).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I Tutaj jestem rozdarty. Z przodu miejsca dla kierowcy i pasażera dużo.Fotele kubełkowe trzymają perfekcyjnie. Kierowca czuje jakby auto otulało go. Natomiast tył potraktowany po macoszemu. Mało miejsca. Passat pod tym względem jest bezkonkurencyjny (dwa albo trzy razy więcej miejsca na nogi).Jak mamy z tylu dorosłych pasażerów trzeba trochę poświęcić miejsca od kierowcy i przesunąć przednie fotele do przodu, żeby z tyłu szło normalnie nogi wlożyć.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie również nie najlepsze. W porównaniu z pasatem to brak porównania. Zaskoczony totalnie negatywnie. Przy 130-140 taki szum choćbym w pasacie miał uchylone szyby. Katastrofa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom. Autko pali tyle co mój wcześniejszy Diesel a kultura pracy silnika całkiem inna.Zaznaczam. Autko przerobione na LPG. Pali gazu w mieście ok. 15l. na trasie 11-12l przy prędkościach 150-160km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za autko 14 lat z pełnym wyposażeniem. Musiałem zapłacić 12tyś. dodam ,że instalacja LPG była już zamontowana. To cena podobna do tdi, a koszta podobne. Części jak się poszuka idzie dostać tanie. Odradzam autoryzowane serwisy. zabijają ceną.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać NIC sie nie zepsuło z dupereli jak na auto co ma prawie 14 lat.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica w aucie do wymiany. koszt ok 600zł z robocizną. I zawieszenie , ale jakie auto na naszych drogach nie ma zawieszenia do roboty.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 quattro 174KM 128kW
[l/100km]