Karoseria
: na ponad 15 lat ani grama rdzy nawet na naprawianych elementach. doskonala jakosc blach :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: wymiana zespołu cewek zapłonowych
Zawieszenie
: wahacze, amortyzatory to ciagła wymiana ( raz do roku przynajmniej)
Silnik
: delikatnie przegrzanie i uszczelki pod głowicami do wymiany, silnik czuły na wysokie temperatury latem oraz na zakorkowanych arteriach
4,0
Całokształt
jeśli chodzi o całokształt to dość fajny kompakcik, polecam jednak modele z końca produkcji i z mniejszymi silnikami. przy tak dużej mocy (174 PS) samochod bedzie czesto cierpial na luzy w uklazie zawieszenia , oraz beda czeste wymiany klockow hamulcowych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tak dużym silniku elastycznosc jest bardzo duzym atutem. praktycznie mozna jechac na 3 biegach w miescie :) bardzo ladna kultura pracy v6.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia wybacza bledy kierowcy... biegi praktycznie nie wyczuwalne przy zmianie. z reszta w niemieckich autach zwykle skrzynia biegow pracuje perfekcyjnie ( jak w poprzednim golfie III)
2,0
Układ jezdny
Duza awaryjnosc ukladu jezdnego :( amortyzatory, aluminione wahacze, lozyska .... nie polecam jesli ktos jezdzi po dziurawych drogach
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
z tylu malo miejsca na nogi pasazerow. z przodu jest poprostu okay.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime nagrzewnica nie daje rady z utrzymaniem porzadnej temperatury, awarie klimatyzacji, podczas deszczu zaparowane szyby, nawet ciagla wymiana filtra kabinowego nie pomaga. jesienia i zima jest to uciazliwe, nawet bardzo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze jesli chodzi o przod, z tylu jest znacznie gorzej.
4,0
Wyciszenie
przy predkosciach powyzej 140 km/h zaczyna byc glosniej, najbardziej komfortowo jest przy predkosci do 120km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zle z powodu czestych serwisow. popsulo sie mi juz prawie wszystko oprocz sprzegla i skrzyni biegow. wydalem mnustwo pieniedzy na naprawy, praktycznie co miesiac okolo 1,500 zl na utrzymanie audi przy zyciu
4,0
Stosunek jakość/cena
mysle ze za taka cene dostajemy dobry samochod.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co miesiac okolo 1,500 zl w serwisie trzeba zostawic by samocho byl gotowy do jazdy,
ostatnio wymienilem amortyzatory ( 2 razy podczas 3 letniej eksploatacji), komplet wahaczy na przodzie ( 2 raz), lożyska, zaciski hamólców z tyłu, zespół cewek zapłonowych, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, pompę wody ( po raz kolejny po wymianie rozrządu po 50 tyś km)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co miesiac okolo 1,500 zl w serwisie trzeba zostawic by samocho byl gotowy do jazdy,
ostatnio wymienilem amortyzatory ( 2 razy podczas 3 letniej eksploatacji), komplet wahaczy na przodzie ( 2 raz), lożyska, zaciski hamólców z tyłu, zespół cewek zapłonowych, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, pompę wody ( po raz kolejny po wymianie rozrządu po 50 tyś km)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 174KM 128kW
[l/100km]