Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B5 Sedan

borek 60 tyś rocznie :) , 15 lat temu
Silnik 2.8 174KM 128kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 260 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi A4 B5 Sedan 2.8 174KM 128kW 1995-1996 - Oceń swoje auto
3,31
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : na ponad 15 lat ani grama rdzy nawet na naprawianych elementach. doskonala jakosc blach :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : wymiana zespołu cewek zapłonowych
Zawieszenie : wahacze, amortyzatory to ciagła wymiana ( raz do roku przynajmniej)
Silnik : delikatnie przegrzanie i uszczelki pod głowicami do wymiany, silnik czuły na wysokie temperatury latem oraz na zakorkowanych arteriach
4,0
Całokształt
jeśli chodzi o całokształt to dość fajny kompakcik, polecam jednak modele z końca produkcji i z mniejszymi silnikami. przy tak dużej mocy (174 PS) samochod bedzie czesto cierpial na luzy w uklazie zawieszenia , oraz beda czeste wymiany klockow hamulcowych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tak dużym silniku elastycznosc jest bardzo duzym atutem. praktycznie mozna jechac na 3 biegach w miescie :) bardzo ladna kultura pracy v6.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia wybacza bledy kierowcy... biegi praktycznie nie wyczuwalne przy zmianie. z reszta w niemieckich autach zwykle skrzynia biegow pracuje perfekcyjnie ( jak w poprzednim golfie III)
2,0
Układ jezdny
Duza awaryjnosc ukladu jezdnego :( amortyzatory, aluminione wahacze, lozyska .... nie polecam jesli ktos jezdzi po dziurawych drogach
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
z tylu malo miejsca na nogi pasazerow. z przodu jest poprostu okay.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime nagrzewnica nie daje rady z utrzymaniem porzadnej temperatury, awarie klimatyzacji, podczas deszczu zaparowane szyby, nawet ciagla wymiana filtra kabinowego nie pomaga. jesienia i zima jest to uciazliwe, nawet bardzo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze jesli chodzi o przod, z tylu jest znacznie gorzej.
4,0
Wyciszenie
przy predkosciach powyzej 140 km/h zaczyna byc glosniej, najbardziej komfortowo jest przy predkosci do 120km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zle z powodu czestych serwisow. popsulo sie mi juz prawie wszystko oprocz sprzegla i skrzyni biegow. wydalem mnustwo pieniedzy na naprawy, praktycznie co miesiac okolo 1,500 zl na utrzymanie audi przy zyciu
4,0
Stosunek jakość/cena
mysle ze za taka cene dostajemy dobry samochod.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co miesiac okolo 1,500 zl w serwisie trzeba zostawic by samocho byl gotowy do jazdy, ostatnio wymienilem amortyzatory ( 2 razy podczas 3 letniej eksploatacji), komplet wahaczy na przodzie ( 2 raz), lożyska, zaciski hamólców z tyłu, zespół cewek zapłonowych, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, pompę wody ( po raz kolejny po wymianie rozrządu po 50 tyś km)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co miesiac okolo 1,500 zl w serwisie trzeba zostawic by samocho byl gotowy do jazdy, ostatnio wymienilem amortyzatory ( 2 razy podczas 3 letniej eksploatacji), komplet wahaczy na przodzie ( 2 raz), lożyska, zaciski hamólców z tyłu, zespół cewek zapłonowych, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, pompę wody ( po raz kolejny po wymianie rozrządu po 50 tyś km)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A4 B5 Sedan