Inne
: Zabezpieczenie antykorozyjne, oraz spasowanie materiałów w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: 8 wachaczy w przendim zawieszeniu , to zbyt rozbudowany układ zawieszenia.Najlepiej kupić Lemfordery
Silnik
: Jeśli po odpalaeniu obroty lekko falują , nei trzeba sie obawiać to tylko kwestia wyczyszczenia przpustnicy.
5,0
Całokształt
Audi to Audi , podwójny ocynk blachy-zero rdzy po 12 latach.Quattro przytrzymuje w ryzach auto na zakrętach, choć czuć że bardzo by chciało przodem wyjechać.Trzeba bardzo dbać o wymiany olejów w skrzyni,moście(Quattro)i silniku, a auto odwdzięczy się bez awaryjną jazdą.Przed zakupem warto wybrać się na kanał i od dołu zobaczyć tylnym most i czy nie leje turbo.Polecam szukać aut z napędem Quattro bo to sama radość z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.8T APU.Turbodoładowana jednostka bardzo dobrze radzi sobie z 1440Kg a4.20 zaworowa jednostka (5 zaworów na cylinder , 3 ssące , 2 wydechowe)zapewnie przyspieszenie do 100 w granicach 8,5 sekundy, co zapewnia wciskanie w fotel przy każdym wciśnięciu gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Short shift - tak można w skrócie określić te skrzynie.Przełożenia wchodzą bardzo płynnie.bardzo krótki skok lewarka.Aż chce się zmieniać biegi.
5,0
Układ jezdny
Quattro-więcej nie trzeba pisać.Jedyną wadą jest często wybijające się końcówki w zawieszeniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Długi przód i z tyłu średnia widoczność ,ale na boki bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Intuicyjna obsługa klimatyzacji , radia ,świateł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik działa bez zarzutu.W zime 2 minuty i mamy w autku 29 stopni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo komfortowo.Z tyłu również.
4,0
Wyciszenie
Na oponach letnich nic nie słychać .Na zimowych minimalny szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.8 lubi sobie łyknąć i wszelkie opinie że jest to ekonomiczne auto , są bujdą. Auto w mieście spali 9-12 litrów.Jeśli przyciśniemy to nawet 15 łyknie.Ale przy jeździe do 3K obrotów spalanie jest mniej więcej 9-10 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto 12 lat.W przedziale 8-14 tyś jest wart zakupu.W końc na podzespołach VAG
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie spokój.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste wymiany elementów zawieszenia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]