Świetne auto o wspaniałych właściwościach jezdnych, trochę ubogo wyposażone bo w samochodzie który jako nowy kosztował 130 tys. powinno być więcej luksusów, ale jeśli chodzi o jazdę to nie ma mu równych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbobenzyna to jest to, 150 KM wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów, daje radę na drodze. Zadbany praktycznie bezawaryjy.
4,0
Skrzynia biegów
Po 16 latach nadal działa sprawnie, przydałby się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Quattro 4x4, kto spróbował ten zrozumie, bardzo bezpieczny napęd, bezobsługowy i bezawaryjny. Jeśli Audi to tylko quattro, przednie napędy to tylko wozidełka do sklepu.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze, do tyłu średnio ale w sedanie to żadna nowość, czujniki byłyby wskazane.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, wzorowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik, wszystko działa i po latach daje radę, nastawiamy żądaną temperaturę a reszta robi się sama.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Raczej nadmiaru miejsca to nie ma, szczególnie z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach słychać szum wiatru ale lata też robią swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak w słabszych silnikach benzynowych u konkurentów,trasa 7l, miasto 9-10, sporo części zamiennych w dobrych cenach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie i trudno znaleźć dobry egzemplarz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem coś się popsuje ale większość da się samemu naprawić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raczej nic poważnego się nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]