Przeniesienie napędu
: quattro to rewelacja zwlaszcza na sliskim
5,0
Całokształt
bardo dobre auto z rewelacyjnym silnikiem napędem nie lubi domorosłych mechaników i napraw po kosztach jak już się decydujesz na 1.8t quattro zapomnij o najtańszych częściach i elementach eksploracyjnych
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 1.8 20v turbo bardzo dobra konstrukcja w miarę prosta i łatwa w naprawach koszt nowego rozrządu wraz z pompą wodna śmieszny w porównaniu choćby z tdi.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
quattro i wszystko w temacie. nie najtańszy ale doskonały na drodze
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
problemy z climatronikiem zimne luty na połączeniach godzina walki z lutownica i wszytko gra.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
drogie w zakupie ale warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zimne luty na obwodzie climatronika powodowały problemy z wyświetlaczem raz działał raz nie. naprawa w sumie prosta ale trzeba mieć pojecie o lutowaniu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zatarta turbina. koszt we Wrocławiu regenerowanej 1000pln. przyczyna był kiepskiej jakości olej lany przez poprzedniego właściciela. co spowodowało zatkanie rurki oleju biegnącej od filtra do turbiny a turbina bez oleju zaciera się w ciągu kilkunastu sekund. nowa rurka w serwisie audi 450 pln w moim wypadku pomogło płukanie rurki i całego układu no i wymiana oleju i filtra
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]